Gå til innhold

HURRA for Libero!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett og prøvd de nye (svanemerkede!!) bleiene til Libero??!!

De er bare kjempegode, herlig passform, mer elastisk og og og.... Dette var saker!! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også jeg som har flere pakker gammelbleier stående enda...

Jaja, vi får bli flittigere til å skifte slik at vi får kjøpt nye..;o)

Skrevet

hmm...nå må jeg ut å kjøpe nye bleier! dette må jeg prøve!

Skrevet

Rima: Hehe... her gjelder det å være effektiv!!

Håper alle blir like fornøyd som vi, dere får holde meg oppdatert om hva dere synes!!

Skrevet

Hm, ja, men det får være grenser for hvor mange skift han trenger da. Hehe, kanskje flere om natten..?

Har fortsatt tre dobbeltpakninger gammel-libero str 3 stående. Argh! Kjenner jeg hvertfall må ha - bare må ha en pakke og teste til natten! Går forresten mye bedre etter at vi byttet til pampers om natten og har de veldig stramme i livet! Nå er det ikke utafortissing før til morrapuppen. Jippi! Da er det jo vår seng som blir våt!!!!! Skjer heldigvis sjelden da! ;o)

Skrevet

men det var bare opp til 8kg:( og min lille klump er bikket 8 kg! så da kjøpte jeg ikke.

Skrevet

Hehe. Har en kilo igjen her da... De solgte de store eskene ut til halv pris på Rema - 68 kr for eska - altså 4 vanlige pakker for 68!!! Måtte hamstre litt da..;o)

Men nå lurer jeg på om vi klarer bruke de opp. Trodde ikke han skulle vokse så fort. (Men jeg er jo fjern - sammenligner med mini-storesøster som var 8 kilo da hun var 11 mnd!)

Skrevet

Vi er ikke kommet over 5 kilo engang vi så er på str nr 2!! =)

Er vel ca to uker siden vi skiftet fra den minste størrelsen... Er forskjell på våre søte små ja ;)

Skrevet

Den Remaen altså! Der var jo ikke noen ny Libero. Skitbutikk jeg har da!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmm.. trodde det var de vanlige bleiene som skulle bli svanemerket jeg.. Jaja da får jeg ut å saumfare bleiehyllene ;o) Noen som vet om de har på Kiwi? Har bleieavtale...

Skrevet

Det er ikke en ny type... den gamle som er forbedret!! =)

De får den vel alle veier etterhvert som de blir tom for den "gamle"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...