Håpefull! Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har ei lita jente på 7 måneder som IKKE ha tran! Har da forsøkt med naturell, men er det noe som sier at så små ikke kan ta tran med sitron smak???
mamarama og lille banan Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Sånn svarer Møllers på spørsmålet: "I prinsippet kan de det. Det aromastoffet som gir sitronsmak har ikke gitt allergiske reaksjoner. Voksentoppen Astma og Allergisenter i Oslo bruker denne tranen for å se om de kan fremprovosere reaksjoner, men har hittil ikke sett noen. Det er imidlertid ikke spedbarna, men ofte foreldrene som vil ha smak på tranen. Det kan være smart å starte med naturell tran for å kunne tilby tran med smak når barna blir større og selv krever det."
elledille Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg fikk tran med sitronsmak på helsestasjonen på 6-ukers kontrollen.
passilurken Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 jeg blander tranen i grøten om morgenen. en halv banan, tran og grøt. det glir ned som bare juling:) (min vil nemlig ikke ha vanlig grøt, derfor blir det mye frukt i) whatever works, sier nå jeg:)
Mommy♥Leon09 Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg fikk også tran med sitronsmak av helsestasjonen:)
3-SmåSøteTroll Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Vi har gått over til Eskimo-3 for barn, er omtrent det samme som tran, bare med mye bedre smak. Er og en av de eneste andre merkene med D-vitamin, og her går det ned på høykant hos 3 åringen, 2 åringen og minsten på 6 uker. Kan kjøpes på de fleste naturkost butikker ala Life og slikt. Verdt å prøves, har og kommet bedre ut i tester enn Møllers tran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå