Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fikk satt inn 2 egg og ruger på 3 dag. Skal man kjenne noe som helst? hva er positivt/negativt? Jeg er trøtt og har lite energi- veldig ømmme bryst- dette er nok pga store doser hormoner. Jeg tar 10 mg Progynova og 5 kapsler med Progestan daglig.

Skrevet

Hei.

Det som er når en går på progestan så har den bivirkninger som er veldig like graviditets symptomer og mensen symptomer.

Jeg hadde veldig bobbling nederst imagen og kjente en del murringer. Da var jeg gravid med fryseegget mitt.

De andre gangene når jeg har hatt ferskt innsett så har jeg ikke kjent det på samme måte, men alle 3 innsettene har vert forskjellige.

Så som sagt så er det ikke lett å vite om det er bivirkninger eller symptomer så lenge en går på progestan.

Krysser fingrene for at spiren/e sitter og at du blir mamma om 8 mnds tid :)

Skrevet

Takk for svar. Jeg kjenner litt murringer- men det er helst på kveldstid. Må vel bare smøre meg med tålmodighet- men det er ikke lett.

Har vært gjennom 4 ferske forsøk- 2 ganger kjemisk gravid- håper virkelig det er min tur nå.

Skrevet

Hei. jeg satte inn to egg på fredag.

Går på 6 mg progynova og 6 kapsler progestan pr.dag.

Kjenner absolutt ingenting...Så det er vel veldig forsjellig fra pers til pers.

Er kansje litt trøtt men det kommer sikkert av at mannen snorker så innmari nu når han er forkjøla hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...