StoltMammaForFørsteGang Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Hvor fort glemmer en ikke hvordan det var å være gravid. Fikk en gutt 28. januar 2008 og er nå gravid igjen. Har begynt å klø noe helt vanvittig, speielt i nedre del av ryggen. Erindrer at det var slik sist jeg var gravid også. Noen andre som klør? Antar det må være hormonelt for jeg er bare i uke 6, så jeg kan ikke tenke meg at huden har begynt å strekke seg allerede.
nikitaa90 Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Det klør på hele min rygg hehe.. mest på sidene litt under armene der ribbeina er. Også lørt det mye på magen, lårene og leggene.. Aner ikke hvorfor men:) Ellers så er jeg 5+6 dag og har vært kvalm siden jeg sto opp:S klarte å spise litt, men vanskelig :S
Luthien1 Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Det har jeg ikke tenkt på, jeg holdt på å klø av meg ryggen! Det var før eg fant ut at jeg var gravid. Var ikke klar over at det var noen sammenheng!
<3 15mnd, lyst på en til <3 Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 ja! jeg klør noe så sinnsykt! på hele overkroppen. spesielt behagelig på puppene, som er så ømme i tillegg att det nesten ikke går ann å klø dem... så kjekt å høre att det kan ha med graviditeten å gjøre, trodde jeg holdt på å bli gaaaal:) har nesten ikke sovet i natt pga det.. jeg er foresten 10+3..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå