Nichotine Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har brukt p-piller noen mnd. Men har sluttet for 1/2 mnd siden. Jeg har ikke hatt noen som helst symptomer av p-pillene, og har ikke hatt unormale blødninger da jeg brukte de. Men nå er saken den at jeg i teorien (og kanskje mer enn det) kan være gravid. På en annen side kan det godt hende at det er plager forbundet med TR. Jeg var i flere dager helt merkelig i hodet, utenfor meg selv. Og har hatt kløe og urinveisinfeksjon (2ganger i løpet av 1-2uker). Har også vært helt skjelven om jeg ikke spiser nesten hele tiden. Står opp om natten for tur på toalettet. Har oppblåst mage og boblinger i magen. Smerter/stikninger i høyre side. Litt kvalme - men det kan være pga. magesyre jeg sliter med. Og nå har jeg begynt å kløøøøø så veldig! Hva tror dere? PMS? Har ikke tatt test enda, men skal ta det nå til helgen.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Tror vel ikke Klöe og UVI er typiske PMS-plager, men kan være graviditetssymptomer Håper det er det siste, da!! Hvis du har så klare symptomer allerede, vil jeg tror at en graviditet vil gi utslag på test allerede nå, så hvorfor vente? Lykke til med testing!
Nichotine Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 Takk, får vel kanskje teste i morgen tidlig da... :/
<3OSS<3 Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Ikke for å være en gledesdreper, men jeg hadde de symptomene og mer til 1 uke etter jeg sluttet med pillen. Dette varte i 3 uker til TR kom og var visst en skikkelig PMS from hell Men har også opplevd å bli gravid rett etter prev slutt... Så dette kan slå begge veier LYKKE TIL
Nichotine Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2009 He he, neida, er forberedt på at å ta test kan i seg selv være en gledesdreper. "Symptomene" har først begynt nå når det nærmer seg TR (om det er meningen at jeg skal få den som vanlig). Men tester, så får vi se. Skulle egentlig ha hatt TR for noen dager siden, om jeg skal få den... Krysser fingrene litt likevel om jeg på en måte vet at det sikkert er TR som nærmer seg...
N_79 Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Rugekasse snart Jeg sluttet på pillen i august og har de to siste ukene hatt murringer, humørsvingninger osv, og var ganske sikker på at her skjedde det noe. Men etter du skrev det der med din PMS etter endt prevensjon så er jeg veldig usikker. Håper litt ennå...har IKM en gang mellom lør-man.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå