Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært aktiv "smugtitter" her den siste måneden, og fulgt aktivt med på dere alle. Og nå er det altså jeg som har et spørsmål. Jeg tok en gr.test i dag morges (digital CB test). Den lyste "gravid". Men da jeg skulle kaste emballasjen så jeg at den hadde gått ut på dato (for 9 mnd siden). Jeg skal selvsagt ta en ny test etter jobb i dag, men klarer jo ikke tenke på noe annet enn den positive testen her jeg sitter. Noen som har erfaringer med tester som viser seg å være "gamle". Vil vel kanskje tro at det er liten sjanse for at den viser feil "den veien" og at den ville vært negativ om den ikke fungerte. Noen som har noen erfaringer de vil dele, eller noen meninger?

Herrgud så rare man blir av denne prøvingen:-)

Fortsetter under...

Man skal visstnok ikke stole på tester som er utgått på dato (ikke for å være gledesdreper), men ta en ny så fort du kommer hjem! Håper (og tror nok) den er positiv :-))

Skjönner godt at du ikke klarer tenke på annet!

Tenkte å oppdatere denne, da jeg sikkert ikke er den siste som kommer til å teste med en test utgått på dato:-) Jeg tok en ny digital m/ukesinidkator i går ettermiddag, og den viste "gravid". Så da funket også den som var utgått. Men dette var en digital da, og kontroll tegnet blinket før jeg tok testen.

God helg alle sammen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...