Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Noen som vet om noen kremer ol som faktisk HJELPER. Utrolig irriterende... Og ubehagelig til tider. Ikke lyst til å gå til legen min med det? Går de bort igjen...? (velger å være anonym denne gangen her)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har et utrolig bra kjerringråd....kan kanskje virke litt spesiellt men det funker veldig bra. Og kjapt. Honning!!! Honning er kjent for sin betennelsesdempende effekt og har vært brukt i århundreder om ikke lenger (?). Hvis du har lyst til å prøve et naturlig middel, så ville jeg rådet deg til å bruke litt honning...smøres på f.eks om kvelden, så vil du garantert våkne opp dagen etter med mindre plager. Tar bare noen dager så er alt det plagsomme borte!! Virkelig verdt å prøve!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Takk Alcos anal bruker jeg nå, men syntes ikke det virker i det hele tatt. Har brukt det nå morgen og kveld i 14 dager i tilegg til etter at jeg har vært ordentlig på do. Da skal jeg prøve honning... Verdt et forsøk i alle fall. Noen andre som har tips?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Dytter denne jeg. Lurer på samme selv.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Kok opp saltvann 1 liter vann og 3ss salt, avkjøles. Dupp en bomullsdott i saltvannet og putt i rumpen, la være der i ca 20min så kan du skifte. (Kan bare smøre på også) Svir litt først, men dette lindrer og hjelper mot hemoridene
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Har jeg hemorider???oppdaget igår da jeg skulle tørke meg at det var somom det satt en klump rett ved åpningen. den gjør ikke direkte vondt,men var ubehagelig å komme borti..to uker siden fødsel..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Da har du nok det... Er noe herk... Noen som vet om de forsvinner?
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Les her jenter http://www.pasienthandboka.no//?mode=document&documentid=2205
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg fikk et tips om å ta en isbit på hemoroiden. Det ville svi litt først. men eter hvert ville det være lindrende, og hemoroiden ville få tømt seg fortere. Jeg prøvde det i sted. kjempevondt først, men det lindret virkelig. Nå har jeg kommet til det stadiet at jeg er villig til å prøve det meste. Jeg er så møkka lei plagene... Hadde en hemoroide. da den var nesten borte gikk jeg tom for krem, så jeg måtte vente noen dager før jeg fikk tak i ny. Da var den større. Da den nesten var borte igjen, fikk jeg en til som er skikkelig vond og enda mer ubehageli!!! Blir så oppgitt!!!! Sukk... Nå vil jeg ha sjokolade.. Får stikke inn på forumet som handler om cravings!! Hehe
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Hm... Leste innlegget i pasient håndboka... Vil det si at det ALDRI vil forsvinne igjen.. Uff.. Selv om man opererte så var det stor mulighet for at det kom igjen.. Mister motet jeg nå.. Hehe...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #12 Skrevet 6. oktober 2009 Alcos-anal hjalp ikke det spøtt på meg når jeg hadde gigahemoroider etter den første fødselen. Jeg brukte Scheriproct salve (reseptfri) og stikkpiller (reseptbelagt). Prøvde også honning, men det hjalp ikke meg. Scheriprocten funket veldig bra, og etter et par uker var de borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå