Gå til innhold

Magefølelse???

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff har holdt meg unna forumet et par dager nå i håp om å roe nervene...

aner ikke hva magefølelsen min sier..

kan dere hjelpe meg? har dere en magefølelse? gravid eller ikke gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en magefølelse på at jeg var gravid, men har gått litt over...

Strekker bare litt her og der...

Har IKM på onsdag... dagene går såååå sakte!!!

Skrevet

Nå sier iallfall min mavefølelse at det ikke sitter noen spire her i gården:/ Tok en ny test nå, og den var veldig negativ......

Så da blir det vel dobbel pergokur neste mnd. likevel da......

Men håper håper masse for din del:)

Klem fra meg:)

Skrevet

Magefölelsen min sier at jeg ikke er gravid, men klarer ikke la være å håpe likevel :)

Skrevet

Har ikke magefølelse i det hele tatt. Om det er fordi jeg har tvunget hodet mitt til å gå på¨negativ smell igjen eller ikke vet jeg ikke.

Har litt ømme pupper bare. Men om det er fordi hormoner er ute og herjer eller noe annet aner jeg ikke. Ca ei uke til IKM som jeg håper drar langt til havs.

Går det ikke denne gangen har jeg bestemt meg for å bruke Medicus i byen her jeg bor og spytte ut ca 1200 kr på litt ekstra dytt i egga... Gud bedre jeg hater å vente... Hehehehe.

Merker jeg er litt mer gretten men det går det også. Merka det igår da godkoppen min gikk i gulvet ved et uhell. Å herregud jeg tente på alt av plugger. Hehehehe. Så nå må jeg på jakt etter en stooooor god tekopp.

Hehehe klemmers deles ut.

Skrevet

1stegangsmamma43 - hva får du på Medicus - akupunktur ?

Jeg hadde egentlig en litt god magefølelse.

Første runde på dobbel Pergo, hadde EL-slim og flotte positive EL-tester 19. og 20. sept og hadde sex 16. 18. 19. og 22. sept.

Har hatt ømme bryster i en uke nå.

Men idag 12 DPO var det negativ test.

Har IKM ca søndag, men er nå helt sikker på at mensen vil dukke opp.

Så sikker at jeg har vært inne og kjøpt meg nytt sett med EL-tester og super-sensitive grav-tester som kommer til uka.

Reiser på fjellet imorgen og pakker med meg OB og Panodil i sekken.

Oppesiden ved dette er at da kan mannen og jeg kose oss med vin og ta en røyk når vi skal ut og kose oss neste lørdag :-)

Skrevet

Heia grysom! Har kjent litt på det her, men eg vett ikkje om det e fordi eg unner deg sååååå å bli gravid nå eller om du rett og slett e det...for eg har en litt sånn lodden følelse ang deg nå.... :)

(lodden faktisk..hehe...you know!! myk, varm, diffus...lodden :D )

Uansett så krysse eg fingrene alt eg kan nå fremover! :) Gitt opp megsjøl akkurat nå så då får eg håpe for deg og andre istedenfor!! :D

Skrevet

Jeg hadde ganske sterk følelse av å være gravid sist uke, men det har dabbet av litt her også. Det liker jeg IKKE.

Og nå kan jo murringer og humørsvingninger like gjerne være fordi TR kommer snart :(

Men har ikke gitt helt opp håpet da ,)

Skrevet

ÅÅÅ som jeg håper at vi alle sammen kan gli inn på 1 tri når ikm kommer <3

håper magefølelsene våre spiller oss små puss rett og slett fordi vi er redd for å håpe.. og at vi alle spirer og gror <3

Skrevet

Drømme stress-less

så søt du er <3

håper vi begge to har små spirer i magene våre som klorer seg fast :)

loddden følelse faktisk .. d var som jeg skulle sagt d selv :) håper magefølelsen din er rett <3 <3 lykke lykke til!!!

Skrevet

Jeg må se meg enig med noen lengre opp her..

Jeg har dårlig magefølse, men klarer ikke la være og håpe likevel. Godt sagt!

Lykke til Grysom, og alle andre. Når skal du teste?

Skrevet

Lurer på om jeg skal prøve meg på pergo... har så lite magefølelse for tida at fyyy. Hehehe.

Får smøre meg med veldig tålmodighet til i slutten av neste uke. Hah skal kose meg den helga for mannen min drar til Oslo en tur for å besøke en kompis av oss. Og en konsert som ikke jeg ville ha gått på. (Green Day. Jeg liker ikke m usikken engang. ugh.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...