Gå til innhold

Småspotting og startet på sprøyter i går...Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Hei...

Litt stressa nå...har hatt litt småspotting og startet på sprøyter i går...skulle ikke det området være lite aktivt nå etter fem uker med spray?

Litt redd at noe er galt...

Noen med erfaring?

:-(

Fortsetter under...

Ingen?

Skikkelig stresset nå---skal prøve å få tak i kliniken med de åpner ikke før om en stund...

Lurer på om jeg kan ha en blødning midt i en lang spraykur? Det var dette vi skulle unngå pga endo...og nå er det noe rart som skjer...

Kan man ha eggløsning selv på spray?

Skikkelig forvirra og stressa nå...

Hva skjer med slimhinnene nå da fram mot egguttak ol...blir de for tynne?

Snufs....fem ukers xxxxxxxxx til ingen nytt?

Vet igrunn veldig lite om det, men jeg fikk "mensen" dagen før sprøytestart. Ringte til st.olavs å spurte om jeg fremdeles kunne begynne som planlagt på sprøytene. Tenkte også på det med for tynne slimhinner etc.. Men hun som jeg snakket med sa at det gjorde ingenting fordi sprøytene bygger opp livmorveggen(?), eller noe lignenede.. Husker ikke helt hva hun sa.. men det gjorde ingenting.. så får håpe det er det samme for deg :o)

Ble litt rotete innlegg for jeg sitter her med en intens hodepine, så klarer ikke helt å konsentrere meg :o( Men, skal ringe legen å se om jeg kan bli sykmeldt fremover, så får vi håpe ting blir bedre :o)

Masse lykke til nurket1..

Du må oppdatere meg når du har fått snakket med klinikken da!! :o)

hei damer..

Snakka med klinikken...skulle fortsette...sannsynligvis en cyste som har sprukket...kanskje...

Så lenge man har hatt den mensen etter sprøytestart er alt ok...

Takk for at dere svarer i nøden...gulljenter hele gjengen!!!!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...