Gå til innhold

Hva er du stolt over?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

greit å være stolt av seg selv. men herrefred da... man sitter ikke å skryter seg selv opp i skyene av den grunn. det er egoistisk.

flott av man er stolt av ting man gjør. men ikke sitt slik. da blir det for dumt.er som å si det at jeg gjorde det jeg gjorde for å få MEG SELV til å føle meg bra og hevet over andre, ikke for den eller de jeg gjorde det for. å selvskryting er aldri vakkert. kun ekkelt å sitte å lese elelr høre på

Herregud... Janteloven, lenge leve *snøft*

Vet ikke helt hva jeg er stolt av jeg... Er et gjennomsnittsmenneske som lever et gjennomsnittsliv, tror jeg ;-)

Jeg er stolt av at jeg har vært sammen med samme mann i 11 år, for det er ingen selvfølge.

Jeg er også stolt over at jeg er meg! At jeg er liberal og tror på det gode i mennesket.

... og så er jeg selvfølgelig stolt over at jeg er en god mor :-)

er stolt av at jeg ikke har latt det knekke meg å bli utsatt for seksuelt overgrep av min bror, men at jeg i dag er lykkelig gift i et herlig ekteskap

er stolt av at jeg ikke lot mobberne ødelegge livet mitt

er stolt av at jeg klarer å ta vare på meg selv

er stolt av at jeg kan innrømme mine egne feil

er stolt av at jeg kan si unnskyld om jeg gjør noe feil

er stolt av alle her inne som er stolte av seg selv

er stolt av at jeg fremdeles er meg etter et hardt liv, å at jeg tillater meg selv å være lykkelig

Gjest Antarctica

Jeg er faktisk ganske stolt av puppene mine...!

Men jeg er mer stolt av at jeg har en faglig ballast i jobben min som er ganske unik.

Jeg er dessuten stolt av de endringer jeg har gjennomgått for familiens skyld de siste årene og den utviklingen jeg har hatt på det personlige plan. Usynlig for mange, merkbart for ungene og andre i familien.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...