Gå til innhold

Hva er du stolt over?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer hi!:)

Jeg er stolt over at jeg fikk en så flott mann og at vi snart skal få ei nydelig lita jente:)

Og er stolt over at jeg også har opplevd ting som ikke var så bra, og at jeg har klart å børste av meg og reise meg igjen, og kommet styrket og klokere ut av det.

Annonse

Jeg er stolt over at selv om jeg har vært ut og inn av sykehus hele livet inntil for kort tid siden, har jeg aldri latt det knekke meg.

Jeg er stolt av at midt oppe i dette klarte å få meg er utdannelse og en mann.

Jeg er stolt av barnet jeg endelig turte å få etter at jeg ble frisk.

Jeg er stolt over at jeg har klart meg selv økonomisk siden jeg var 16 år

jeg er stolt over å ha betalt hele sertifikatet mitt selv som 18 åring

Jeg er stolt over at jeg som 19 åring kjøpte hus sammen med min samboer og at vi klarte oss gjennom en vanskelig økonmisk tid der jeg var student.

Jeg er stolt over at jeg som 22 åring var ferdig utdannet.

Jeg er stolt over at jeg skrev hovedoppgaven(Bachelor) med en baby på 5 mnd.

Jeg er ultrastolt over den flinke og snille to åringen min.

Jeg er stolt over at jeg skal ha mitt andre barn i oktober

Jeg er stolt over den nye bilen vår

Jeg er til og med stolt av mine flinke og snille foreldre og svigerforeldre

Jeg er stolt over at jeg endelig har begynt på lappen! Brutt ned en STOR barriere hos meg selv! (Kjørte på bilvei for første gang i går)

Jeg er stolt over å være ung mor. (18 år)

Jeg er stolt over at folk kommenterer hvor flink mamma jeg er!

Jeg er kjempe stolt over jenta mi.

Jeg er stolt over samboer som forsørger oss.

Jeg er stolt over mamma, som er det mest fantastiske mennesket som fins! Og at hun kom seg vekk fra pappa.

jeg er stolt over å være en så sterk kvinne(og snart alenemor)som jeg er.

stolt over at jeg ikke brakk sammen i vanskelige tider som eksen min gjorde.

stolt over å ha klart å betale lånet på den svære leiligheten min som jeg kjøpte som 20 åring i disse 3 årene, særlig da mange jeg kjenner måtte selge da de ikke klarte å betale =))

stolt over hunden min som er omplasseringshund som hadde gått gjennom mye vondt, men som nå er frisk, glad og husren hos meg.

stolt over å ha klart å stå imot min mor som slo og nedverdiget meg som 16 åring og flytte ut og ha klart meg så fint helt alene.

stolt over at selv om jeg bodde alene fra jeg var 16 har jeg hverken prøvd dop eller røyk. og begynte ikke å drikke før jeg var 18.

jeg har mye mer å være stolt over. må skrive en hel bok av det :))

Gratulerer, så bra:)

Jeg er stolt over at vi har greid å lage 3 fantastiske sønner:) Veldig stolt over de alle tre. Det er såklart de fleste her. Men akkurat nå er jeg så lei og sliten av jobben at jeg greier ikke ha fokus på mye mer:( Forsøker å bytte, men sannelig ikke enkelt...

Annonse

Jeg er uendelig stolt av mine barn. De er helt fantastiske.Spesielt stolt er jeg kanskje over sønnen min som kjempet en hard kamp og vunnet.

Jeg er veldig stolt av meg selv som etter år av motgang, rest meg og kommet styrket utav det.

Jeg er MEGA stolt av mannen min som stått ved siden min i tykkt og tynt, til tross for at all statistikk viset at forholdet vårt ville rakne.

Jeg er også stolt av venner og familje som ALTID vært der og som virkelig vist meg hva vennskap og en familje skal bestå av..

Jeg er også stolt over at stoltheten min ikke vært større en at jeg klart å be de mennesker jeg trengte om hjelp, og at jeg tok imot den hjelpen.

Jeg er stolt av å være meg. ;o))

Jeg er så veldig stolt av barna mine, de er så veldig gode, snille og morsomme.

Dessverre går jeg gjennom en periode hvor jeg sliter selv, og det er ikke en eneste ting jeg kan komme på i øyeblikket som jeg er stolt over meg selv av.

Men jeg er stolt av dere, og håper en gang jeg klarer å være så stolte av så mange fine ting som jeg har lest i disse innleggene hittils.

Jeg er stolt av at jeg og mannen har klart å oppdra vår 4-åring til en empatisk og kjærlig liten jente

Jeg er stolt av at jeg hele tiden utvikler meg som menneske, og stolt av min selvinnsikt.

Jeg er stolt av jobben jeg gjør som leder i egen bedrift med mange unge ansatte.

Jeg er stolt av at jeg er god på å se sammenhenger og til å løse konflikter.

Jeg er stolt av at min mann har valgt MEG å leve sammen med, da han er et fantastisk menneske.

Jeg er stolt over at jeg, etter å ha overlevd en alvorlig kreftsykdom med mange mange varige skader, har stablet med på bena og fått meg en god utdannelse, en god jobb og et rikt liv,

Jeg er utrolig stolt over at mannen min valgte å leve livet sitt sammen med akkurat meg, og at han har gitt oss to fantatiske barn som jeg elsker over alt på jord..

Jeg er gså stolt av t jeg er tilstede i mitt eget liv og at jeg er bevisst og har selvinnsikt.

Jeg er stolt av at jeg kan være takknemlig for de jeg har og nyte hver eneste dag..

Gjest Sauen har 2 jenter =)

Jeg er stolt av at jeg ikke lar det å være ung mor (22 år) hindre meg i å gjøre det jeg ønsker med livet mitt, og at jeg er igang med ny utdannelse (første utdannelse viste seg å være ganske ubrukelig) selv om jeg har to små, en toåring og en på 4 mnd. Jeg er fast bestemt på å få meg den utdannelsen jeg ønsker, og barna er pågangsdriveren her.

Jeg er også stolt over at vi har kommet såpass langt i forhold til mange av våre venner - et forhold som fungerer, to nydelige barn og en god økonomi.

Hmm.. det må være blant annet at jeg ble kvitt både alkoholproblemer og spiseforstyrrelse på egen hånd, for noen år siden..

Og at jeg kom meg gjennom det da min forlovede døde, og jeg i tillegg ble alene med vår da 6 mnd gammel sønn.

må også legge til at jeg såklart er stolt over hvor flink og snill min sønn har blitt nå som 2-åring..

at jeg har klart å gå videre og finne meg en fantastisk kjæreste som jeg snart skal gifte meg med.

Er også stolt over han pga det han gjør for oss :)

Jeg er stolt over at jeg har båret frem fire barn

Jeg er stolt over at barna mine klarer seg bra

Jeg er stolt over at jeg har overvunnet mange tøffe perioder i livet

Jeg er stolt over at jeg har klart meg selv siden 15 års alder og pr i dag har hus, jobb og er veletablert

Jeg er uendelig stolt av mannen min som er verdens beste å dele livet med:)

Ja, det var vel det som jeg er mest stolt av i livet

Gratulerer med lappen !! :-D Jeg har enda ikke tatt lappen selv !

Jeg er stolt av at jeg får til studiene mine samtidig som jeg bærer på en liten gutt som tar nesten all energien min. Så er jeg stolt over at samboeren min og jeg har fikk en leilighet som hadde over 50 interesserte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...