Gå til innhold

Anna Anka - har hun rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regner med at de fleste har fått med seg debatten rundt Anna Anka's utalelser om at "når mannen har lyst på en avsugning, så må han få det". Jeg tillater meg å sakse fra et innlegg her:

"han våknet av at jeg kjælte og kysset på den harde og deilige manndommen sin.... jeg runket han og sugde han lenge, og det var sååå deilig for oss begge... han kom og det var bare nydelig å kjenne nytelsen hans og at han vår såååå fornøyd over å våkne slik. oralsex er bare helt knall, kanskje dere andre som sliter med lysten burde prøve? Kjekt at man kan tilfredsstille mannen sin : ) Mmmm"

Hva er galt i å tilfredsstille sin kjære, selv om man selv ikke er heltent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt ok jeg og tilfredstille min kjære selv om jeg ikke er tent.

Jeg blir som regel det ettervhert ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Nei, altså jeg er for at man kan ha sex selv om man ikke er heltent. Det har kvinner hatt til alle tider. Svært få menn har sex om de ikke er kåte så kanskje det er de som bør jobbe litt med seg selv?

Skrevet

jeg slikker og suger ham hver kveld. Men orker ikke svelge all sæden. Kommer i altfor store mengder. Kunne kanskje gi den til naboene, som strever med å få barn. Får begynne å samle den opp på syltetøyglass.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Det skjer kun når jeg har mensen.Da er det kun han som får nytelse.Ellers så leker vi oss masse så begge blir tilfredstilt :-)

Skrevet

mja. jeg vet ikke hvor rett hun har i og med hun driver å skiller seg for tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...