minni08 ♥ Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 etter 9 mnd er ikke snuppa så veldig interessert i puppen lengre. Melkeproduksjonen er jo nesten lik null! Vi har ikke tatt nattavvenning enda, men hun vil bare ha et par super før hun sovner igjen, så hun er egentilg ikke så interessert i det. På dagen driver hun kun å biter så det blir jo ikke mye spising. Sitter her egentlig med en følelse av vemod eller kanskje litt sorg over dette. Har hele tiden sett fram til den dagen det var ammeslutt for da kom alt til å bli så lettvindt, snuppa kunne spise vanlig mat osv osv.. Nei, huff, kommer til å savne det kjenner jeg:( Men, uansett, hvor mye mme trenger en baby på 9 mnd i løpet av dagen? Hvor mange flasker gir dere? Når vi puppet var det kun på natt/morgenen og litt på ettermiddag og så fikk hun flaske på kvelden.
FruTB Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Når hun er så gammel som 9 mnd så tror jeg ikke du trenger å gi mme. Får hun grøt? Der er det i så fall mer enn nok mme, om hun drikker godt med vann i tillegg i løpet av dagen. Hun har kanskje begynt å få brød med pålegg som inneholder kalsium også? Om hun liker mme godt så kan du jo selvsagt gi et par flasker i løpet av dagen, men ikke som måltidserstatter.
passilurken Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 ååååååååå jeg gruer meg slik til klompen ikke vil ha pupp mer!!! synes det var tøft å gå fra full-amming til nesten full-amming også jeg! kjenner litt på den sorgen jeg også, må innrømme det. jeg er av de heldige som ikke har hatt noen som helst problemer, og har bare kost meg med ammingen. jeg pumper til melkebanken, så produksjonen er fremdeles på topp. nå er det bare andre enn gullet mitt som nyter godt av det... han vil heldigvis ha pupp flere ganger om dagen, men ikke som helt måltid. kun som kos... han er nesten 7 mnd nå.så ja, jeg sørger med deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå