Gå til innhold

Clearblue Fertiltetsmonitor(",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange på forumet som bruker denne?

Lurer på om noen ønsker å dele litt erfaringer rundt når dere fikk høy og max fertiliet? Hvor lang syklus har dere? :o)

Dette er første mnd jeg bruker monitoren:)

Begynte å teste på dag 6, og har nå kommet til dag 12. Den viser fortsatt lav, så håper den viser høy og max snart(",)

Takker for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den en stund. Hadde 29 dagers syklus, og pleide ikke å få høy før dag 15, og max dag 17. Nervepirrende å teste hver morgen, og var like skuffet hver gang den viste lav. Men skjønte etterhvert at høy og max kom til slutt;) Masse lykke til:).

P.s; har to uåpnede pakker med testpinner som du kan få for tilsammen kr. 200,- hvis du vil. I tillegge har jeg en som er åpnet, men mange pinner igjen som du kan få gratis. Skriv mailadressen din hvis du er interessert;)

Skrevet

Hei, jeg bruker denne.

Min første gang med den var i syklusen som var nå.

Jeg har syklus på 27 dager.Begynte å teste på dag 6. Hadde lav fertilitet dag 6,7 og 8 høy fertilitet på dag 9, og max fertilitet på dag 10. På meg gikk det altså en dag fra høy til max. :) Så viste den max på dag 10 og 11, deretter høy på dag 12, og lav fra dag 13. Litt omvendt fra slik jeg trodde det skulle være.

Skrevet

da er jeg på dag 13 og i morrest viste monitoren HØY:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ble så gla..godt å vite at ting fungerer:)

Hæppi: hvis det ikke klaffer denne månen tar jeg kontakt:)

håper selvflgelig at det klaffer:)

VitaVitale: hold meg oppdatert hvordan det går med deg da:) Masse lykke til...håper det klaffer:D

Sender litt babystøv(",)

Skrevet

Hæppi, hvor lang brukte du før du ble gravid når du gikk på fertilitetsmonitoren?

Skrevet

Hei;). Brukte noen måneder; husker ikke helt hvor mange (7 eller 8 tror jeg). Men den fungerte hver gang, og viste alltid EL. Var veldig greit å ha den kontrollen og oversikten. Og dèt at det tok litt tid for oss hadde ingenting med monitoren å gjøre;)

Skrevet

synes det her er den beste oppfinnelsen ever(",)

du slipper å tenke på noe, bare lytte til monitoren:) den forteller jo alt, når man skal begynne å prøve og når prøvingen er over:) Har egentlig vært litt usikker på om vi har prøvd nokk når vi har prøvd uten monitoren, har også hatt litt vanskelig for å tyde enkelte eggløsningstester:) Men nå går alt sin gang, uten stress føler jeg:D:D:D

Anbefales på det sterkeste, selvom dette er min første mnd med den:)

Skrevet

da er jeg på dag 16 med monitoren, og endelig viste den MAX:D:D:D

kjenner jeg er litt gira nå, håper spira sitter snart(",) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...