Gå til innhold

Livet er herlig :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

PP1 er over for vår del da jeg fikk mensen i går for første gang på nesten 2 år (har brukt p-stav). Denne mnd har jeg hatt PMS fra hel og bare bekymret meg for om TR hadde forsvunnet for godt siden det var så lenge siden sist jeg såg henne. Gikk 1 mnd på p-piller etter uttak av p-stav da vi hadde tenkt å vente litt (5-6 mnd) før vi begynte å prøve, men da TR ikke kom i den hormonfrie uken ble jeg lettere nervøs for at hun var reist for godt. Derfor begynte vi like godt å prøve nå :)

Jubelen sto i taket her i går da jeg begynte å blø... Har aldi sett en mann bli så glad for at TR kom på besøk. Sambo ønsker seg veldig et barn (er han som maser ;)) og han gliste fra øre til øre i hele går kveld.

I dag var jeg og snakket med legen min (var egentlig inne pga betennelse i et kne) og han tok seg virkelig god tid til meg. Snakket med ham ang en exu jeg hadde for noen år tilbake siden jeg er bekymret for at dette kan skje igjen. Jeg er ikke særlig glad i å gå til legen da jeg føler meg litt hypokonder (selv om jeg nok er det motsatte) noe som holdt på å gjøre min exu til en katastrofe (for meg i alle fall). Jeg hadde ikke noen symptomer i forkant, ingen anelse om at jeg kunne være gravid (brukte prev) og ingen ytre blødninger så når jeg endelig kreket meg til sykehuset hadde jeg sterkt nedsatt allmentilstand og ble hasteoperert.

Dette har egentlig ikke vært noen traumatisk opplevelse for meg før jeg bestemte meg for å bli gravid igjen. Nå kjenner jeg litt på at jeg er nervøs for at dette skal skje igjen (har jo bare 1 eggleder også) men følte at legen tok meg på alvor. Fikk beskjed om at de har UL apparat på legesenteret (bor jo langt ute på landsbygda må skjønne) og at jeg bare måtte komme innom for å sjekke hvis jeg var bekymret for at dette holdt på å skje igjen:)

Så nå føler jeg meg veldig mye tryggere for det som (forhåpentligvis) skal komme, jeg har en lege jeg kan stole på tar meg på alvor og sambo går fremdeles rundt med stjerner i øynene (over noe så uønsket som tanta). Og kroppen min fungerer (nogenlunde) som den skal.

SKULLE IKKE MER TIL FOR AT DENNE DAGEN SKULLE BLI BRA:)

Ønsker alle her inne lykke til med "babymekking" og en fortsatt fin dag/kveld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok den eneste her jubler over at tanta kommer på besøk:) ti-hi, jeg vil iallefall ikke ha hun på besøk:)

Masse lykke til!!!;)

Skrevet

Aaah..så fint innlegg:) Ønsker dere masse lykke til!!!

Klem

Skrevet

Så herlig da! Masse lykke til framover. :)

Skrevet

Et herlig innlegg som syder av optimisme, herlig rett og slett:) Ønsker der masse masse lykke til videre:)

Skrevet

Og etter jeg skrev dette i går fikk jeg tannverk og måtte til tannlege i dag :P Rotfylling og tannlegeskrekk... Men vet dere hva???

Har aldri vært borti en flinkere tannlege (noe jeg selvfølgelig sa) og er ikke redd for neste time. Fikk fri fra jobben også, så alt i alt har dette vært en ganske okey dag det også :P

Skrevet

Spesielt nå når jeg sitter og koser meg med dagens første måltid :) Deilig, ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...