Gå til innhold

Noen som er kjent med Mary Kay produkter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bli konsulent der, men vet jo ikke så mye om det.. Når jeg googler så finner jeg ikke så mye av det jeg egentlig lurer på heller, søker derfor noen nå som er konsulenter eller bare vet mye om Mary Kay..

Slik jeg har forstått det så er det sånn at du lager din egen kundekrets ved å ha home parties, men hva gjør man der? Og koster det noe og være konsulent?

Fint om dere som kan, kan skrive noen ord om hva det går utpå og hva ting evt koster :)

Skrevet

Jeg kjenner ikke så mye til konsulentdelen, men min svigerinne er konsulent og jeg har hatt ett par kurs hos meg.

Jeg er veldig fornøyd med produktene.

Hvis du vil kan jeg spørre henne om hun kan hjelpe deg. Bare send meg en PM

Lykke til

Skrevet

hei. jeg er konsulent, man holder hudpleiekurs. ja man lager forsovet sin egen kundekrets med å starte med venner, så videre å får venner sine venner.osv. så kan du jo også spørre folk i butikken vist du får god service om de vil ha ett gratis hudpleiekurs, men det kommer jo ann på hvilken person man er.. startkit koster noen tusen lapper( da får man en del produkter man trenger til å starte så kan man velge noen produkter man selv vil ha eventullt flere produkter å vise frem eller sminke.. det koster ikke noe å være konsulent men du må legge inn minst en ordre på 5000 hver tredje eller fjerde mnd(husker ikke helt) for å holde deg som aktiv konsulent.. så går man på mandagsmøter der man får opplæring sammen med den uniten du velger å begynne i.. det er kjempe kjekt syntes jeg:)

Skrevet

Hehe, glemte å si at jeg skal møte en konsulent imorra, men jeg føler jeg vil vite litt ting før jeg kommer til henne.. slik at jeg vet hva jeg går til og ikke blir "lurt" eller noe, hehe.. Er bare jeg som er utålmodig :P

Skrevet

Men en ting jeg la merke til på mary kay nettsiden var at, om jeg trykka på ett navn som kom frem når jeg skulle søke etter konsulenter i mitt område, så kom det ett nytt vindu hvor man kunne shoppe på en måte mens konsulentens navn stod øverst i hjørnet av vinduet.. er det slik at hvis du kjøper noe mens konsulentens navn står der via nettet så får man provisjon av det? Eller er det kun via kurs at man får tjent litt penger? Ble kanskje litt knotete skrevet men håper du skjønner :)

Usj da, må man investere såpass mye penger hver 3 mnd? :S Tjener man inn det igjen da eller? Vet at det ikke kommer til å funke i denne husstanden med den gjerigknarken jeg har av en samboer :P

Skrevet

Jeg er ikke så veldig overbegeistret for produktene, de er så dyre at jeg heller kjøper dermalogica hudpleieprodukter og Id sminke.. Syns du får lite for pengene...!

Skrevet

du kan ha din egen web-shop hvor dine kunder får en egen kode. så tjener du penger på det de handler.men du må bestille varer og levere de til kundene da :) og du MÅ ikke legge inne en ordre hver 3. mnd.men om du har delt jobben og får provisjon må du gjøre det for å fortsatt få provisjon.. har du en konsulent?

Skrevet

Jeg har aldri handlet fra MK før, så aner ikke helt prisene. Men kjipt om det er dyre produkter da!

Skrevet

Har vært på sånn MK party og handlet kremer og litt sminke. Helt ærlig synes jeg produktene var for dyre etter kvaliteten. Kjøper heller kjente merker som Clinique eller Dermalogica.

Skrevet

de er ikke så dyre skjønner du. men om man til vanlig kjøper på apotek eller matbutikk så kan man vel syns det er dyrt..hehe.

mange av kundene mine syns det er billige produkter. de er veldig drøye også! MK er bestsellende hudpleie og kosmetikkmerke i Norge i år! og har vært det i mange år i Usa og sverige!

Du har forresten PM :)

Skrevet

Så det du mener 2smågull er at om jeg skal få provisjonen min så må jeg kjøpe inn mer produkter? Hehe, sambo sitter her å maler om at MK konseptet er pyramide spill? Huff, blir forvirra her jeg nå :P

Skrevet

som sagt du over kan du ha din egen webshop, det ert nok den du har havnet på;) du klarer å få solgt for det på 3mnd.. nei man må gjøre det hver 3mnd eller hver 4 for å være aktiv som konsulent, du kan gå noen mnd uten å være aktiv også, å holde kurs fordi, så når du får inn ordre legge den inn å bli aktiv.

Skrevet

det er ikke pyramide, det er ingen som sitter på toppen å får av alle under, men man får bonus om man har delt med seg jobben til noen, så får man så å så mange prosent av det de selger for, men det går ikk utover dies lønn, det er noe mary kay kontoret deler ut.

Skrevet

Ok, jeg virker kanskje utrolig blondie her nå, men hvem skulle jeg delt jobb med? Huff, føler jeg må ha ting inn med teskje :P Men det virker interessant bare at jeg orker ikke pyramide spill om det er det..

Skrevet

andre som vil bli konsulenter, så kan du få de inn som konsulent så kommer de under deg, å når du har 8 stykker kan du gå inn i noe som hetter DIQ å vider bli sales director,osv.. det er ikke pyramide, for det er ikke en som får gevinst av alle, pluss at som sagt det blir ikke tatt av lønnen til de andre, det blir delt ut bonus fra mary kay kontoret..

Skrevet

du møter kunder som kanskje også vil jobbe med det samme.. når du registrerer dem og lærer dem opp får du provisjon direkte fra mary kay!!

Skrevet

eg e ganske dårlig å forklare, men du kan spørre hun du skal møte i morgen;) hun klarer nok forklare det bedre;) så kan du jo stille alle spm du trenger svar på, så kan hun jo også vite deg hvorfor det ikke er pyramide..

Skrevet

hehe, ok, jeg forstod det litt mer nå :) Skal som sagt legge meg litt mer inn i dette imorra.. takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...