Gå til innhold

Hvor tidlig i et svangerskap kan man bli forerdelig trøtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så trøtt den siste uka at jeg har måttet sove på ettermiddagen hver dag. Jeg går på p-piller, så egentlig skal vel sjansen for graviditet være minimal. Imidlertid glemte jeg en pille i første uke av brettet, fikk ikke tatt den før dagen etter. Hadde sex dagen samme dag som jeg glemte den.

Men det er jo bare to uker siden. Går det virkelig an å få symptomer så fort? Eller skal jeg satse på at det er høstmørket som tapper meg for energi?

Fortsetter under...

Skrevet

Ekstrem trøtthet er min eneste svangerskapsplage, og den kommer før en test har mulighet til så slå ut positiv.

Ja og være enormt frossen da.

Skrevet

Det kan jo være alt mulig.

Årstida kan spille inn.

Avvent og ta en test Ingen her kan si "ja, du er gravid/nei, du er ikke gravid"

Lykke til

Skrevet

Frossen er jeg, men det er jeg alltid, så velger å ikke ta det med i regnestykket. Men du fikk altså symptomer før forventet mens? Dvs mindre enn to uker etter sex?

Skrevet

Nei, Luthien, det er jeg selvsagt klar over. Og det var ikke det jeg spurte om heller. Jeg spurte om hvor tidlig det er mulig å merke et symptom som trøtthet. Jeg vil bare høre om andres erfaringer, ikke at noen skal leke spådame. Vet at bare en test kan gi meg svaret, men det er enda noen dager til jeg vil kunne ta en.

Annonse

Skrevet

Er det sant, kan det merkes så tidlig? Jeg er prøver, og kjempetrøtt. Trodde også det kom av høsten. Oi, blir spennende da :)

Skrevet

overveldende trøtthet er det som har gjort at jeg har gått og kjøpt en test alle 3 gangene.

kommer uka jeg venter mensen, ca 1 uke etter EL aldså....

Skrevet

Jeg var også veldig trøtt og sliten veldig tidlig. Vet ikke nøyaktig når det begynte, men jeg både besvimte og var trøtt lenge før jeg skulle hatt mensen.

Skrevet

I mitt andre svangerskap var jeg utrolig trøtt og sliten allerede da jeg var 3 uker på vei, altså ei uke før testen viste positivt... Det var slik at jeg gråt av utmattelse på kveldene, var helt pudding:(

Skrevet

Var trøtt og kvalm sånn omtrent fra unnfangelsesøyeblikket, tror jeg.

Skrevet

vil tro det er fra når kroppen begynner å skille ut svangerskapshormoner.. er ikke det etter egget er festet da? så vil det vel sikkert ta noen dager eller uker til mengden hormoner er blitt noe særlig merkbart for kroppen eller? jeg var ekstremt trøtt fra ca uke 7 - 19 ... grusomt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...