kaffeplante Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 jeg tok min første sprøyte idag kl.13.30...kan jeg allerede ha bivirkninger.....holder på svette i hjæl akurrat nå....pluss at jeg er så lei meg at tårene presser på..... andre med tanker eller erfaringer rundt dette??? håper noen kan si noe....huff
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Oj, det var da tidlig.. Har jo ingen erfaring med dette selv. Skal sette første sprøyta nå i hvert øyeblikk.. Spennende ) Men ville no uansett bare gi deg en liten klem og håpe at det går over til i morra, slik at du slipper å ha det slik hver dag på sprøytene!!
kaffeplante Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 sant...mannen min spurte nå nettopp hva det var...jeg så så mulefunken ut....håper på bedring ja....stykt å si det men sliten og sant...ser frem til sykmeldinga mi
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Skjønner deg godt jeg! Skal til legen i morra å se om jeg får en sykmelding.. Hadde ikke noe på jobb å gjøre i dag nei.. Så får vi no se.. Blir vel ikke bedre etterhvert som sprøytene begynner å virke :o/ Da er første sprøyte satt her også, så da får vi se.. Blir spennende det her..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Tja, jeg tviler egentlig på at det er bivirkninger av sprøytene, tror det er mere tilfeldigheter. MEN hetetokter er jo vanlig å få når man sprayer da, så det kan komme av det. Jeg har hatt hetetokter i flere uker jeg nå :-(
MK73 Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Det er nok ikke så veldig sannsynlig.. Kommer kanskje litt an på hvilken medisin du bruker, men hvis du har temperatursvingninger så er det mer sannsynlig at de kommer av sprayen. En ting er at vi kan bli mer hormonelle av medisinene og derfor lettere tar til tårene, men man skal heller ikke undervurdere hva prosessen i seg selv kan ha av effekt på følelsene våre. Det er ikke alltid medisinene sin feil ;-) Håper du føler deg bedre snart! Jeg synes du skal bruke litt til tid på noe du er glad i og koser deg med; et godt måltid, lese en fin bok, gå på kino, gå en tur, ta et langt bad... eller noe annet du liker.
kaffeplante Skrevet 30. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2009 takk alle sammen for deres tilbakemeldinger....er så trist at jeg vurderer å være hjemme imorgen....vi får se...jobber med små barn så kan jo ikke grine med dem...huff håper det gir seg...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Er som MK73 skriver en påkjenning for psyken dette, selv om medisinene ikke nødvendigvis gjør at du blir satt ut. Det er mange tanker som driver og kværner rundt oppe i hodet hele tiden. Man føler en hel masse som man prøver å fortrenge, men før eller siden så må det bare komme en form for reaksjon. Jeg har selv sittet og grått når jeg kikket på tåpelige tv-program i kveld :-p Jeg er jo veldig forberedt på alt dette siden jeg har vært igjennom dette før. Bare være flink til å ta vare på dere selv og prate og være åpen om følelsene ovenfor partnerne deres. Godklæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå