Gå til innhold

Treff desember/januar -termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Setter opp et nytt treff på Egon Byporten siden jeg fikk den æren :P

Det var kjempe koselig sist så jeg håper flest mulig kan være med.

Bordet er bestilt under: Nina/BIM

Ha en fin dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Jeg fikk desverre ikke anledning til å komme forrige gang på grunn av en hastesak på jobb (sukk......helsevesenet vettu), men denne gangen håper jeg virkelig at jeg får det til!

Skrevet

Heia og takk for sist!

Skal prøve å komme,men er ikke sikker enda...skal gi beskjed senere!

Skrevet

Å, jeg har lyst, men torsdager er jeg på fysio-pilates fra kl 19-20.15. Typisk:-(

Skrevet

Det høres kjempe koselig ut! Det kan hende jeg ikke er i byen da, men skal prøve å komme :)

Skrevet

Rekker ikke å komme fordi det kræsjer med pilatesen, og jeg er helt utslitt etter kl 20 om dagen, så tror ikke det er vits å komme når det er ferdig. Men hva med å ta en annen dag en torsdag neste gang?:-) (eller litt tidligere)

Skrevet

Kommer:)

Skrevet

Nå for tiden så er torsdager den dagen jeg kan. Ang det med å ta det tidligere så er det en del som jobber dag og for min del så synes jeg den tiden passer best for min del.

Det er bare til å arrangere et treff selv for da får du bestemme når treffet skal være :).

Skrevet

Tror jeg kommer, men da blir det nærmere 19:00. Finner dere vel for det:)

Skrevet

Hei og takk for sist, kommer gjerne:)

Skrevet

Bestilte bord til 10 dagen etter at jeg la inn treffet og skal si jeg var flink, hehe. Det er 10 som har sagt at de tror de kommer så får vi bare se hvor mange som dukker opp. Gleder meg til å treffe dere igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...