smilet72 Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hei Setter opp et nytt treff på Egon Byporten siden jeg fikk den æren Det var kjempe koselig sist så jeg håper flest mulig kan være med. Bordet er bestilt under: Nina/BIM Ha en fin dag
inny Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Så bra! Jeg fikk desverre ikke anledning til å komme forrige gang på grunn av en hastesak på jobb (sukk......helsevesenet vettu), men denne gangen håper jeg virkelig at jeg får det til!
jurgita&runa&trym Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Heia og takk for sist! Skal prøve å komme,men er ikke sikker enda...skal gi beskjed senere!
Kine&nurket;-) Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Å, jeg har lyst, men torsdager er jeg på fysio-pilates fra kl 19-20.15. Typisk:-(
Let's hear it for the boys! Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Det høres kjempe koselig ut! Det kan hende jeg ikke er i byen da, men skal prøve å komme
Kine&nurket;-) Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Rekker ikke å komme fordi det kræsjer med pilatesen, og jeg er helt utslitt etter kl 20 om dagen, så tror ikke det er vits å komme når det er ferdig. Men hva med å ta en annen dag en torsdag neste gang?:-) (eller litt tidligere)
smilet72 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2009 Nå for tiden så er torsdager den dagen jeg kan. Ang det med å ta det tidligere så er det en del som jobber dag og for min del så synes jeg den tiden passer best for min del. Det er bare til å arrangere et treff selv for da får du bestemme når treffet skal være .
Tremo Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Tror jeg kommer, men da blir det nærmere 19:00. Finner dere vel for det:)
gledebarnet2 Skrevet 13. oktober 2009 #10 Skrevet 13. oktober 2009 Hei og takk for sist, kommer gjerne:)
smilet72 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. oktober 2009 Bestilte bord til 10 dagen etter at jeg la inn treffet og skal si jeg var flink, hehe. Det er 10 som har sagt at de tror de kommer så får vi bare se hvor mange som dukker opp. Gleder meg til å treffe dere igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå