Gå til innhold

sukk da...

ღPrinsesse&Prinsemammaღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde et lite håp om at jeg var gravid... men to negative tester,en i dag og en på mandag.. er på ca 27 dagen idag.. aner ikke hvor lang syklusen er for dette blir andre mens etter p-pille slutt... men føler sånn på meg at det er noe.. kan det ennå være for tidlig?...? forrige gang var testen positiv på dag 28 ca, så er nok neppe gravid,er nok bare veldig ønske tenkning:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde to negative tester og var sikker på at jeg ikke var gravid, men heldigvis var tredje testen positiv! Testet positivt tidligere forrige gang jeg var gravid. Så det er fortsatt håp :)

Skrevet

ååå,jeg tro nesten bare jeg må vente til helgen å se om mensen dukker opp,har ikke nerver til å ta en til ennå:) men hvor lenge mellom ventet du med de testene siden 3 viste positiv?

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen for 2 uker siden, men test ikke før idag jeg.

Positiv.

Skrevet

Jeg testet med 2 dagers mellomrom. De to første testene var quick respons, den siste var clear blue. Fikk tips om at clear blue viser positivt tidligere. Vet ikke om det stemmer, men fikk positivt første gang jeg testet med clear blue! Er et godt tegn hvis ikke mensen kommer da.. ;) Men jeg hadde ikke tålmodighet til å vente og se..

Skrevet

Hei! Du det er fortsatt håp vil jeg tro! Jeg testet med cb digital 2 dager før IKM, den var negativ. Testet med cb + to dager etter IKM også negativ. Ventet til den dagen det var en uke siden jeg skulle hatt mensen og testet igjen med cb + og den var jammen meg positiv. Er ikke alle som får høyt nok nivå av HCG allerede ved IKM, jeg var visst en av de! =) Så hold motet oppe!

Skrevet

jeg testet en uke etter ikm og testet positiv =)

testet heller ikke med morgenurinen, hadde ikke tid til å vente på det. hehe

Skrevet

klarte du å vente en uke etter uteblitt mens før du testet?:o) eller var det da først den var positiv??:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...