meg83 Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Har sprayet i tre dager nå og er lykkelig for hver dag uten bivirkninger =) Men dere som har fått bivirkninger; Hvor lang tid tok det før dere begynte å merke noe? Har forresten muligens noen bivirkninger, men kan jo være andre årsaker også.. Har i hvert fall vært mer trøtt og sliten nå, og så irriterer jeg meg litt fortere over småting, f.eks. folk som røyker på meg på bussholdeplassen ;P Men skal virkelig ikke klage hvis dette blir alt!!
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Bare nyt hver eneste dag uten bivirkninger.. Begynte å merke det på humøret på 11 dagen, så kvalme i går på 15 dagen, og i dag har jeg vært svimmel, kvalm, trøtt, vondt oppover i nesen og Vanvittig hodepine ( Så på dag 16 etter spray start kom det for meg! Men kanskje er du heldig å slipper unna med det du allerede har fått *håpehåpe* Hatt litt hodepine innimellom hvis jeg stresser, men i dag var første dagen jeg måtte ta smertestillende.. Men er virkelig glad for at det gikk så mange dager før det kom. Da blir jo dagene med bivirkninger litt ferre ;o) Masse lykke til fremover!!
MK73 Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Bare vær glad hver dag du ikke har alvorlige bivirkninger :-) Jeg blir dårlig av sprayen, og det har alltid slått inn et par dager etter spraystart, med heftig hodepine, tretthet, slitenhet, og av og til litt kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå