Gå til innhold

Noen som kan hjelpe? Vonde stikninger på innsiden av lårene.. klarer nesten ikke gå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en uke til termin. Har hatt masse kynnere de siste dagene, samt vonde stikninger på innsiden av lårene, både i aktivitet og hvile. Flere som har det slik? Tror dere det kan ha noen sammenheng med nærliggende fødsel, eller at dette skyldes graviditeten generelt?

På forhånd takk;)

Skrevet

Min bekkenløsning fører til at jeg innimellom får denne følelsen. Stråling og stikking på innsiden av lårene. Ubehagelig og vondt!

Skrevet

Har det samme. Fikk beskjed om at det var nerver som lå i klem.

Ubehaglig og ufarlig.

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte! har hatt slike siden lørdag. Helt jævli - hadde det slik i mitt forrige sv.skap men opplevde dette kun en gang (og da hadde jeg 6 cm åpning og kom da gående inn på føden. Måtte stoppe opp flere ganger på den lille korte veien)

Jeg var på ul i forrige uke og vet derfor at babyen ligger GODT nede i bekkenet nå - så jeg tror det er babyen som trykker på isjias nervene som gjør at det er så innmari vondt!! Om jeg får disse smertene mens jeg går må jeg bare stoppe opp, kjennes ut som om hele kroppen bare vrenger seg...AU!!!!

Jeg har termin på tirsdag - så håper dette er tegn på at det blir fødsel snart!

Skrevet

Har termin om fire dager. Babyen min ligger langt nede i bekkenete. Jeg har hatt dette ganske lenge, og jeg tror det kommer når babyen beveger seg - og spesielt når jeg går selv. Må bare stoppe opp litt til det er ferdig - kjennes som kjappe smertefulle stikk nedover på innsiden av lårene. Jordmor regnet med at det var nerver i klem. Jeg tenker det samme. Hadde dette en del i første svangerskap også. Er ikke redd for at det er farlig, men det er vondt og plagsomt. For min del har ikke dette vært et tegn på fødsel, men likevel et tegn på at det er siste fase i svangerskapet pga barnest posisjon i bekkenet - men det kan sikert være forskjellig?

Skrevet

Har hatt det sånn siden ungen festet hodet nede i bekkenet, det er nerver som ligger i klem, og når man går så beveges fosteret litt også, ergo man kan berøre flere nerver etc. jeg ser jo ut som en tulling når jeg går og PLUTSELIG skriker det til inni låret, nesten som en slags liten krampe på innsiden oppe på låret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...