Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 jenta mi bruker mye kjoler og skjørt,også i barnehagen.. men vet ikke hvordan jeg kan gjøre det nå når det blir vinter og kaldere... hun er selv glad i å ha kjoler og skjørt...er det teit av meg å sende henne i kjole og skjørt,med tykk jakke,for å ut og inn av bilen og inn i bgh? for i bhg har de egne dresse som de bruker hver dag i vått og tørt!! tenker bare at det er litt varmt med både strømpe bukse og bukse når dem er inne.. og hun har en hel ulldress som hun kan ha under dressen når det er veldig kaldt! hvordan gjør dere andre jenter det det??:-))vil jo ikke at de i bhg skal syntes at jeg kler henne dårlig!! tusen takk for svar!!
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Jentene mine får med seg en skjørt i bagen sin hver uke, slik at de kan kle seg om hvis de ønsker det i barnehagen. Her må vi ta med alt tøyet hjem for å sjekke slitasje/justere stroppene under skoa/fylle på med ny rent tøy hver fredag. Og på mandag tar vi med alt igjen til bhg, deriblandt kjoler og skjørt :-)
Raych Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jentene her går mye i skjørt og kjole om vinteren også. Det er jo kjempepraktisk. Har det bare utenpå ullbody/genser og tights. Bare å ta av kjolen/skjørtet og tre på ull/fleecedress og ytterklær så er de klare for utetid:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 vesla går mye i skjørt å tunika, jeg på henne ull under når det e kaldt å en varmjakke ut å inn fra bilen, så tar de eventuelt av skjørte/tunika når hun skal ha på dressen å gå ut.. brukte også slike klær når vi bodde i drammen å der var det jo ofte 10minus å mer.. jeg også syntes det er ganske praktisk som hun over sier for det e bare å dra av skjørte, slipper å ta av både bukse å genser..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 ja,det jeg å tenkte,for da er det bare å ta av skjørt kjole som du sier raych:) men når du frakter jentene i bhg om morran når det gjerne er kaldt tenkte jeg på... har dem bare strømpe buksene i bilen,eller har du da ull bukser/tights utenpå..? hvis jeg forsto rett.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 jeg har ullstrømpebukse/ulltights under skjørte ikke mer enn det.. vi har ikke lange stykke å gå til bilen så blir ikke så særlig kaldt.. vist bilene er veldig kald legger jeg ett tynt pledd over bena hennes
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 "vil jo ikke at de i bhg skal syntes at jeg kler henne dårlig!!" Så det handler ikke om hvorvidt ungen din fryser, altså? Men om hva barnehageansatte syns? Kan du ikke bare spørre jenta di, da, om hun syns det er for kaldt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 jo,hadde hun forstått ordentlig hva jeg spurte om og hun kunne svart meg så kunne jeg gjort det,men hun er litt sen til å snakke så hun klare ikke forklare det for meg.. og jeg vet at hun er ganske varmblodig,men det vet nødvendigvis ikke dem i bgh når hun bare har vært der i snart to mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå