Gå til innhold

flere som skal teste i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sååå spent alså;) sleng dere på så kan vi vente i soenning sammen;) gleder meg til å høre fra dere hvordan det har gått;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke når jeg har ikm pga en SA..men jeg tester litt nå og da for denne TR kommer jo aldrig.. jeg tenkte å teste imorgen.

Jeg har etter 7 uker fått neg test..men nå har testene begynt å bli svak pos igjen en uke etter de første negative..hmm..

Skrevet

da tester vi sammen i morgen vetttu;);) jeg skule hatt ikm for 8uker siden, så er veldig spent. testet sist for en uke siden, men tror i grunn ikke at jg er gravid. føles ikke sånn desverre:(

Skrevet

er du 8 uker over tiden?? oj..har det skjedd før da? lurt med legebesøk kanskje? huff..ikke morro! planlegger dere eller? :)

Skrevet

nei det har ikke skjedd før, vurderer legebesøk men veit ikke om jeg vil, redd for hva de vil si. vi planlegger ikke, eller veit ikke helt jeg. saken er den at sambo steriliserte seg for 4uker siden og siden den tid har vi ikke brukt prevensjon, og det sies jo at man ikke er 100% steril før om 2mnd så er jo muligheter. det emrkelige er at han gjorde det fordi han bare ville ha to, vi var jo igrunn enige om det, men nå virker det som han angrer på en måte, vil ha sex nesten hver dag, jeg har jo alltid ønsket tre så går jo med et lite håp men tviler på at jeg er gravid for a burde vel en test vært positiv nå...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...