Gå til innhold

redd for å teste....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventet mens i går, og har jo sett frem til teste dagen helt siden eggløsning.. nå som jeg enda ikke har fått mensen sitter jeg bare å venter og føler meg litt lammet.

Er helt sikker på at øyeblikket jeg går å kjøper den testen så kommer mensen samtidig.

Så hva gjør jeg?

Venter til helgen også tester om det ikke har skjedd noe mer?

Føler meg ikke gravid, husker ikke om jeg følte meg gravid med forrige gullklump...

Redd for å få negativt resultat!!!!

Bør jeg bare komme meg på apoteket i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mamma søker spire!

Jeg er ikke redd for å teste (har allerede hatt to negative tester denne pp), men akkurat nå er jeg redd for å gå på do - "redd" for at mensen skal komme for fullt. Har IKM imorgen og spottet litt igår, men det har vært stopp idag. Har innsett ut at om selv om jeg er "redd" for at mensen skal komme, så er det ingenting jeg kan gjøre fra eller til nå. At jeg utsetter turen til toalettet en halvtime, forandrer ingenting.

I ditt tilfelle ville jeg definitivt ha testa viss jeg var invitert på fest i helga, men ellers så har det ingenting å bety for graviditeten om du finner det ut imorgen eller på mandag.

Alltid greit å ha en test i hus, evt kjøpe billig på nettet viss du vil vente på postgangen!

På en annen side, så blir jeg fryktelig nysgjerrig, så løp og kjøp:))) og lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...