Fuego Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 I hvilken uke får man ultralyd? Og i hvilken uke er det normalt å bestille tidlig ultralyd om man ønsker det?
2010 Mammaen Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Det er vanlig med ordinær ul rundt uke 19 hvis det var den du tenkte på. Tidlig ul kan man ta når som helst - men vanligvis er det ikke noe å se før uke 6, så etter det er vel best. Selv tenker jeg meg avgårde ca uke 10, for da er det en del å se, og jeg har ikke akutt behov for å dra før det.
Fuego Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 tusen takk for svar! Da tror jeg det blir tidlig ul på meg i uke 10 eller 11 Veeeldig lenge å vente til uke 19 da...
2010 Mammaen Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Ja, helt enig! Uke 19 er lenge. Vil så gjerne se at alt ser bra ut før det! Samtidig er jeg ganske avslappet, så jeg vil vente til jeg kan se at det er begynnelsen på et lite menneske og se bevegelse :-) Mye er også fordi den blivende pappaen skal ta større del i graviditeten. Han kan verken kjenne eller se noe som helst, så jeg tror det kan være positivt at han får se at det er virkelig også. Gleder oss :-)
Fuego Skrevet 30. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2009 Ja, det er greit å vente til man ser litt liv ja Å sikkert veldig greit for den kommende pappaen å oppleve mer enn bare hormoner Hvor langt er du kommet?
2010 Mammaen Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Jeg regner fra eggløsning og er da i dag 7+0. Hvis jeg skulle regne fra siste mens er jeg 7+4. Du da?
Fuego Skrevet 30. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2009 vet ikke helt hvordan jeg regner på det der jeg, men det står her inne at jeg er i svangerskapsuke 6 iallefall Tiden snegler seg avgårde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå