M@msen Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Mandag håper jeg at jeg klarer å vente til!!! Har bestillt noen tester på nettet, så tar ett par strimler, også en CB om tanta uteblir på onsdag...
Krøvvel Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 ÅÅÅÅÅÅ det er alt for lenge å vente...
M@msen Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 jeg vet... hvis strimlen ankommer tror jeg nok at jeg skal driste meg til å ta en av de, for så å ta CB på onsdag..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Må vel være den 7 oktober du mener hehe, ellers hadde dere vel testet for lenge siden ville jeg tro!!!!!!!!!!!!!!!!!! klem
Krøvvel Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2009 Ups, ja, he he he. Mente det ja katta! Det er så leeeeenge til mandag!!!
Krøvvel Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2009 Ja,noen som har testet? Tok en billigstrimmel idag, den var negativ. Men det er jo enda noen dager til IKM. Men håpet begynner å svinne jeg har litt menssmerter.
M@msen Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tok også en strimmel idag, ingenting...bu-hu...men det er noen dager igjen... Har sinnsykt murringer, bruker egentlig ikke ha det...men TR kommer vel tenker jeg... Neida positive tanker... krysse krysse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå