Gå til innhold

Etter 4 pp har jeg testet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

POSITIVT! Veldig hyggelig, men må si redselen for at det skal komme en "forsinket mens" er så absolutt tilstede. Opplevde å teste pos rett før jul, men begynte å blø 4-5 dager senere. Negative opplevelser henger liksom igjen i kroppen. Men om det ikke går bra, vil det nok være hyggelig å komme tilbake hit til dere også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, det går nok ra for deg denne gangen.

Til Lykke!

Skrevet

Gratulerer og lykke til i svangerskapet, og XXXXX for at spiren klorer seg fast i 9 mnd

Skrevet

Gratulerer så mye =) XXXXXX fingre for at det går fint-det gjör det sikkert!

Skrevet

Mange gratulasjoner fra meg og!!

Kos deg masse i svangerskapet :)

Skrevet

gratulerer så mye:-) symp da?

Skrevet

Tusen takk for hyggelige gratulasjoner! Det setter jeg veldig stor pris på:-) Når det gjelder symtomer har jeg ømme pupper, mensmurringer og er oppblåst i magen, men disse symtomene har jeg når jeg venter mensen også. Er veldig trøtt i tillegg da. Føles ut som om jeg får mensen når som helst.... Men får vel leve i håpet så lenge testene er positive:-)

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille spiren...bank i bordet at den sitter der den skal til han/hun er klar for å komme ut ;)

Godt å høre symptomene dine...har de samme og håper på positivt svar i begynnelsen av neste uke :D

Kose deg masse med magen framover :D :D

Skrevet

Tusen takk, N_79! Det går fort til begynnelsen av neste uke, og da håper jeg virkelig du kommer tuslende inn på 1. tri sammen med meg:-)

Som sagt så klarer jeg ikke helt slippe jubelen løs enda siden det er så tidlig, men lever i håpet:-)

Skrevet

Gratulere så masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...