ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Testet positivt på mandag og i går! Håper jo dette skal gå bra, men er liksom ikke helt overbevist fordi det er så tidlig enda. Føles ut som om mensen skal komme når som helst siden jeg har litt småvondt i magen. Men det hadde jeg forsåvidt forrige svangerskap også. Hadde en tidlig SA/kjemisk graviditet før jul. Testet da positivt, men begynte å blø 4-5 dager senere. Klarer derfor ikke helt å slippe jubelen løs.... Håper allikevel på at vi blir 2 barnsforeldre i juni neste år. Gleder meg til å følge dere videre, jenter!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Så koselig å se deg her inne. Da er vi i samme terminklubb igjen Termin 6. juni. Gratulerer så mye. Skjønner hva du mener med at jubelen ikke slippes løs. Det gjør den ikke her heller.. Prøver å ta en dag av gangen.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 Åhhhh, så utrolig koselig, Kab&Jenny! Tror faktisk det er veldig fornuftig å ta en dag av gangen jeg. Da er man liksom litt forbredt om det ikke skulle gå... Jubelen slippes ikke løs før ungen er ute, he he he!
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Så bra vi er flere som applauderer litt dempet... Testet også positivt på mandag, og kan liksom ikke tro det helt enda. Tar en dag av gangen, men har en plan om å komme meg til lege og få testet der også. Hehe. Lykke til jenter, håper vi holder følge helt til vi krysser målstreken en hgang i begynnelsen av juni!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 30. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2009 Heisan! Så hyggelig med enda en "følgesvenn", yr. Jeg tror det ikke helt selv heller. Jubler nok ikke før jeg har vært på en tidlig ultralyd. Legene har vel de samme testene som man får kjøpt på apoteket omtrent, bortsett fra at de kan ta HCG da. Vi får holde følge og støtte hverandre i medgang....og ved en evt motgang dersom vi skulle være uheldige.
Turbojenta og lillesøster Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Hei! Jeg også hører til med termin i juni gitt. Foreløpige beregninger ligger på 2 eller 3 juni. Litt avhengig av hvilken kalkulator jeg har brukt. Kjenner også at det er litt skummelt enda, virker som mensen skal komme her også, men prøver å tenke positivt. Dette blir da min første, så alt er veldig nytt og spennende! Krysser fingrene for at det skal gå som smurt med oss jeg!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Gratulerer Snuppeluren! Her har jeg skikkelig mensensmerter i kveld.. uff, er så redd altså.. Så spennende med første da! Vi har en datter fra før på snart 3 år
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Håper det går bra med deg, Kab& Jenny. - Og dere andre også! Har en del murring og stikking jeg og om dagen. På begge sidene og midt i magen, veksler litt. Ikke sånn at jeg verken griner eller blir så hemmet at jeg ikke klarer gjøre noe (har lest over her at det er noen som har det så ille), men det kjennes. Synes å huske at det var sånn sist også, har en gutt på 3, men det er jo så lenge siden at det sniker seg jo inn litt usikkerhet og bekymring. Vel, vel. Er vel bare sånn det er, jeg er rimelig fast innbygger i "Worryville" jeg og. Er egentlig ganske fasinerende å legge merke til alle bekymringer en kan få, sånn over natta egentlig. Enten er det for mye eller for lite et eller annet. - Og når ungen en gang forhåpentligvis er fullbåret og kommer ut blir det jo ikke akkurat bedre da heller. Hormoner er merkelige greier, altså. Men ganske naturlig, tror jeg... ;? Ønsker dere en fortreffelig fredagskveld og helg. Her i gården er det sushi snart, og jepp, jeg har sjekket matportalen og har frosset fisken først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå