Gå til innhold

IKM + 1

aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

75% av testene er positive

20% av testene er negative

5% av testene er ikke funksjonable

nå må jeg bare vente til den 7 oktober for at legen skal ta blodprøve! og da får vi se hva som skjer :D kryss fingra for at mensen ikke kommer i det hele tatt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja mensen får holde seg til H¤%#"Te langt unna!

Skrevet

Lykke til hos legen :) Håper (og tror) du er gravid!!

Skrevet

skal ta en test i morgen tidlig og det blir den siste testen jeg tar før legen. har brukt litt vell mye på tester og nå er det nok.

uffe, opp om 6 timer ja... blir tidlig det ja!

Skrevet

enda en ny morgen og TR er ikke her. men må nevne at jeg våknet i dag med en følelse av å være utslitt i livmora. kjennes ut som om noen har drevet å tyggd på den i natt... det er litt rart...

Skrevet

Tatt ny test?

Skrevet

hehe, det var en god beskrivelse:) Tygd på :) hehe :)

Ja, tatt en ny test ennå?

Skrevet

nei har ikke tatt ny test. skal vente til den 7 oktober når jeg har vært hos legen. lar heller testen ligge til etter jeg har vært hos legen og venter på blodprøven :) føler ut som jeg virkelig skal få mensen nå.... æsj!!

Skrevet

Krysser fingre for deg. Synes det er merkelig med alle de positive testene hvis du ikke skulle være gravid. Da ville jeg saksøkt asså. Klem, heier på deg

Skrevet

ja jeg blir særdeles forbanna hvis det viser seg at testene som har vært positive er feil. så nå er det under en uke til jeg skal til legen. fullmånen er snart her og jeg bruker få mensen på voksende måne. og det gjerne når det er halvparten av månen igjen. er som regel på tur til å bli ferdig like etter månen har vært full. nå kjenner jeg kun tyngden i livmora. av å til river det og stikker det til. har nesten ikke vært kvalm i dag heldig vis. litt i morgens og litt nå i kveld. vi bestemte oss for å gå til nutikken og en liten oppoverbakke var nok til at kvalmen kom hoppende fram. gutten min har faktisk sagt i barnehagen at mamma har baby i magen og derfor spiser mamma så mye. var ei av bhgtantene som sa det da jeg hentet han, ble helt sjokkert for jeg har ikke nevnt noe. han har ofte sagt at navnet på noen han kjenner og så ringer dem like etterpå eller kommer på besøk samme dag. helt siden han kunne snakke har han kommet med små gullkorn. aner ikke hvor han har det fra, men så er jeg litt spirituel så gidder ikke å overse at kansje han har en liten sjette sans :)

uansett jeg gleder meg forøvrig til legetimen. blir spennende å se hva som skjer. :)er jeg ikke gravid, vell da kommer det vell en gang at jeg er det. :) tenk positivt :D

er forøvrig stapp mett på en heftig kveldsmiddag jeg å ei vennine spist. jeg dunga på så det holdt og ligger kun riskorn igjen på fatet! og nå møkktrøtt!!!

Skrevet

høres ut som om du er veldig gravid:-)

lykke til hos legen:-)

Skrevet

jeg håper det :D innerst inne har jeg en følelse av det men jeg vet jo ingenting for sikkert. det er jo lov å håpe og det er jo kansje håpet som innbiller seg at jeg er gravid. :)

Skrevet

Da jeg var hos legen tok de ikke blodprøve på meg, de brukte urin. Men de har tydeligvis veldig bra og sikre testmetoder, for legen sa at de ikke kunne få falske positiv...

Skrevet

jeg kommer til å forlange blodprøve. for jeg vil være 100% sikker.

Skrevet

og enda ikke tegn til mensen, heller ikke følelsen av mensen foruten den følelsen jeg har kjent i en stund nå. *krysser fingra for at mensen ikke kommer*

Skrevet

det ser lyst ut det her :D:D:D:D kun 4 dager igjen til legetimen. gleder meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...