Gå til innhold

nå er det vel nokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått nok av sjefen min, hun vet lite om hva jeg planlegger disse dager, jeg tar meg noen feriedager mens jeg holder på med forsøket mitt.Jeg har sagt til henne at vi ønsker oss flere barn, og hun himler nesten med øynene og sier at det er nok barn i denne verden og at vi ikke bør sette flere til den. WHAT??? Hva har hun med det egentlig? Jeg synes hun hakker på meg uansett hva jeg gjør, Jeg setter min sprøyte med gonal f i dag, også håper jeg at jeg kan sette barn til verden i løpet av 2010:) og flere med meg her inne!!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

uff ja, gjett om jeg hadde noen runder med min sjef også da.... Han visste at vi drev med IVF. Noen dager var han så omtenksom mens andre dager var han helt på trynet.... Skulle tro det var han som gikk på hormoner :-p

Nå har jeg ikke begynt å jobbe etter mammapermisjonen ennå, så håper vi lykkes nå slik at jeg slipper å måtte få fri på kort varsel osv når jeg begynner å jobbe igjen....

Skrevet

Hei Stinemin...

Føler med deg...har en sjef som er superhyggelig..den andre.... vel...

Har sagt det før og sier det igjen...ingen ANER hva vi går igjennom av traumer...og det er kanskje like greit?

Varme tanker fra meg og ja....de fortener at vi får tvillinger...minst!!!

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen på den ja. Sjefen min vet heller ikke noe om at vi er igang med forsøk nå. Visste heller ikke om det forrige gang. Hun syns ikke det passer for oss å få barn nemmelig.

Akkurat som det er jobben til sjefer å si fra om det passer med barn eller ikke?!

Jeg sprayer for harde livet nå, og KREVER å få barn (helst to, for å plage sjefen skikkelig mye) i løpet av 2010! :)

Skrevet

Ja godt å høre at flere føler det som jeg, jeg spurte sjefen minom hun var den nye gerd liv walla. Det ble stille da.

Ja gi oss mange barn i løpet av 2010 her inne;)

Skrevet

Jeg har ikke fortalt det på jobben. Synes det er mer enn nok å forholde meg til venner og kjente, så jeg har jobben som "fristed". Veldig godt i grunn. Så sier jeg bare på jobben at jeg er sykemeldt. Uten å oppgi noen grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...