Makko med to små gutter Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Sist var jeg litt mer slik at ingen skulle få vite. Nå er det liksom ikke så farlig. Det er ganske mange som veit det nå, både av venner og bekjente. Er også åpen på at vi brukte litt tid på å få til lillegutten som vi har. -Synes det er mye lettere når det ikke er en hemmlighet :-) Hva med dere andre+
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Hemmelig her, heh: Derav nicket =S
N_79 Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Alle visste det så tidlig forrige gang at her er det også hemmelighet. Legen, akupunktøren og en bestevenninne vet om det. Må ha en og skravle med, og hun prøver også å bli gravid. Men ellers vil jeg holde det hemmelig så lenge som mulig...helt til magen avslører meg
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Når vi prøvde på guttungen var vi helt åpne, men han brukte litt tid på å komme, så enkelte begynte å mase om vi ikke ble gravide snart, selv om de viste vi prøvde. Det var litt vondt, så denne gang er vi stille, selv om enkelte har skjønt det siden vi hadde en MA i januar.
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 her vet stort sett alle det! jeg syns det er veldig deilig å kunne dele det med mange, det er jo en stor ting! vi har også valgt å snakke såpass løst om det pga mulige aborter, jeg føler nemlig det er noe jeg ville delt med familien min! vi er en ganske sammensveiset gjeng se hehe, søsteren min er gravid, og hun fortalte det til alle med en gang hun fikk vite det! for samme grunn som meg og sambo! er litt mer skeptisk på hvordan jeg vil forholde meg den dagen jeg faktisk er gravid, men den tid den "sorg"!?! hehe
J -76 Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 ja og nei. Noen vet og andre vet ikke, men føler på meg at alle vet siden vi mistet i januar.
~Månestråle~ Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Hos oss er det helt hemmelig. Kun min kjære og meg som vet Da slipper vi "mas" fra alle rundt oss, også blir det en stoor overraskelse for våre næmeste som allerede har mast en stund om vi ikke snart skal begynne å tenke på det Vi synes det er kos å ha vår lille greie som ingen andre vet
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Ja, forelöpig er det hemmelig. Orker ikke mas-for da föles det nok enda værre om det tar tid...
Lykken_er_tre Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Vi har bestemt oss for å holde det hemmelig denne gangen, og en eventuell graviditet også ( 13 første ukene:) Da vi ble gravid forrige gang så visste alle at vi prøvde og hadde vansker, og vi har nok en litt løsmunnet familie som delte for mange personlige detaljer som vi fikk høre igjen av fremmede på sosiale sammenkomster osv.. Det samme gjaldt når vi ble gravid og fremmede mennesker (venner av svigers) kom bort for å gratulere når jeg var...tja 4 uker på vei:) Ikke gøy.. så denne gangen er det helt privat:)
Igjenallerede!! Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Vi er åpne om prøvingen til de nærmeste venner og familie. Synes det er godt å ha noen å dele tankene med. Jeg kommer også til å fortelle det til de nærmeste når graviditeten er et tilfelle. Skulle det gå galt så ville jeg jo snakket med de om det også..
påtjukken Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 her er det ett par venner av oss som vet det, men kun for at ene paret venter en liten og andre paret prøver dei og.. godt å ha noen å dele tankene med ja.. men ingen andre skal få vite noe.. dette er en sak mellom oss..
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 her er det hemmelig.kun jeg og sambo som vet.sånn skal det forbli så lenge vi klarer å skjule det når jeg blir gravid. jeg har 2 fra før,så regner med magen kommer fort. det er første felles barn som vi prøver på,så håper alle blir glade den dagen vi kan si at det kommer et barn snart:-)
Ragnis Skrevet 1. oktober 2009 #13 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har fortalt det til den ene søstra mi, og til ca 5 venninner, og til noen kollegaer på jobben som har spurt/hintet. Mannen min har ikke sagt det til noen, men jeg er vel kanskje litt mer løsmunnet... Vi har ikke sagt det til noen andre i familien. Er i samme situasjon som deg, Nanna, første felles barn. Tror nok ihvertfall min familie kommer til å bli overrasket, jeg har tidligere sagt at jeg var ferdig med sånt...
Molly85 Skrevet 1. oktober 2009 #14 Skrevet 1. oktober 2009 Vi er prøvere for første gang, å har ikke fortalt det til noen. Begynner å bli ganske slitsomt egentli, (etter 10 pp ) da de fleste av vennene våre har barn eller er gravide, blir det mye mas om hvorfor ikke vi skal ha barn enda, og det er på høy tid å sette i gang osv... Velger likevell å ikke si det til noen, da jeg vil være helt sikker på graviditeten selv først. Så etter 12- 14 uker tenker jeg vi roper det ut for hele verden!!
-68mamma Skrevet 1. oktober 2009 #15 Skrevet 1. oktober 2009 Top secret her i gården også. Hvis venninner eller familie spør (temmelig frekt) om vi vurderer enda en, så bare ler vi og rister på hodet. :-) Kommer til å holde det hemmelig (hvis det går da - redd for tidlig mage med nr.3.....) til over uke 18 om vi kan, vil ta fostervannsprøve først.
*Mo9cA* Skrevet 1. oktober 2009 #16 Skrevet 1. oktober 2009 Er noen få venninner som vet det, men ellers er det hemmelig. Angrer egentlig veldig på at jeg sa det til noen for nå når vi snart har prøvd i 2 år og må over til prøverør så er det ikke like kjekt:-S
Carina har to små gull Skrevet 1. oktober 2009 #17 Skrevet 1. oktober 2009 Her vet stort sett alle at vi prøver. Mista en gutt i februar og har sagt at vi skulle prøve på nytt igjen når det ble høst. Så har jo fått mange sprøsmål i det siste om vi er begynt å prøve på nytt igjen og da gidder jeg ikke legge skjul på det. Har jo prøvd noen mnd nå, men det er det ikke så mange som vet.
Makko med to små gutter Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #18 Skrevet 1. oktober 2009 Er det virkelig folk som spør om dere "får det til snart" når dere har sagt at dere prøver? Herregud folk er så frekke! -Vi har ikke fått noen spørsmål nå når vi er mer åpen om at vi prøver, men fikk mange "skal dere ikke ha barn snart dere da?" sist.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 1. oktober 2009 #19 Skrevet 1. oktober 2009 Absolutt hemmelig. Er veldig glad for at vi ikke har sagt det til familie og kjente!! Da vet de heller ikke at vi mistet.. og vi har sluppet spørsmål de neste ca. 7 månedene vi har prøvd etter det. Har mer enn nok med at alle på jobben vet.. og driver og vurderer meg for å finne ut hvordan det går nå..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2009 #20 Skrevet 1. oktober 2009 Hos meg vet alle det. Sa at jeg skulle ha en ny baby etter vi mistet i uke 13+5 for noen uker siden. men når de får vite det når jeg blir gravid igjen,ja det er en annen sak bortsett fra de aller nærmeste da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå