M@msen Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hei jeg og min kjære mann skal på bryllupsreise 3 november,(giftet oss 12 sept:) Noen som har erfaring med å reise så langt når man er gravid (jeg vet ikke om jeg er gravid ennå da, men HÅÅÅÅÅÅPER). Jeg fløy til Grand Canaria med første mann og ble veldig dårlig, men nå vil denne turen være tidligere enn ved mitt forje svangerskap!! Gleder meg masse til å bare være oss to, men hvis jeg er gravid så må jeg si at jeg gruer meg litt til flyturen...
Gjest Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Gratulerer !!! Nå er d jo knapt bare 1 mnd til 3.nov., så du vil jo være svært "lite gravid", vet ikke når du har IKM..??.. Selvsagt kan du være kvalm og svimmel, men d vet du jo heller ikke hvordan du vil være.. Nå vet ikke jeg hvem dere reiser med, men da vi reiste så reiste vi med Quatar Airways fra London til Doha, det er det lengste strekket. De har store gode seter, og det er masse plass til beina. Servicen er knallgod! Jeg var ganske dårlig et par timer, av andre ting, og de var veldig bekymret for meg ) Ellers så er Maldivene paradis på jord !!! Der er så ubeskrivelig vakkert at d går nesten ikke an. Bilder derfra er flotte, men d er myyyyye finere i virkeligheten. Vi bodde på Meeru. Knallgod mat oxo!! Jeg begynte å grine jeg når de første øyene dukket opp, som perler på en snor, i sørindiahavet... *sukk* Utrolig spesielt, og kjempeflott! Gurimalla, nå kjenner jeg at jeg ble SKIKKELIG misunnelig !! ) Skulle du være dårlig, så er d likevel verdt d !! GOD TUR !!!!!
M@msen Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 ÅÅÅÅÅ tusen takk, nå gleder jeg med ennå mer;) Vi skal reise med Qatar...godt å høre at de er bra:) Vi skal til kuredu:) Gleder meg MASSE, første ferie turen vår alene EVER... Og det ser ut som heaven on earth Damer sjekk ut www.kuredu.com
Venter på bitteliten Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Å, det så fantastisk ut! Dit vil jeg også... Har ikke erfaring med å reise så tidlig i svangerskapet, men hvis flyselskapet er bra tar de nok godt vare på deg.
M@msen Skrevet 30. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2009 Jeg bare ble så ordentlig dårlig den forje gangen, ksatet opp og svimte av flere ganger, men det vil ikke si at jeg blir det denne gangen da, er jo ikke sikkert jeg er gravid en gang...ti-hi, men håper jo på det da.. Mye man skal bekymre seg over...
Spinella Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Åååå, så heldige dere er da!! Vi har også lyst til å reise dit på bryllupsreise når den tid kommer, og har sett endel på turer dit. Hvilket reiseselskap bruker dere?
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Anbefaler Manta Reiser. God service! Se om du får tak i forrige Se&Hør weekend, mener at d nr hadde Maldivene som reisemål, veldig oversiktelig ) Vi var her: www.meeru.com FANTASTISK !!
M@msen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2009 Vi reiser med ving:) Var "billiger" enn alle de andre. Nå betaler vi 33.000 for begge oss i beach bungalow med all inclusive:) Gleder meg sykt!!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Vi betalte ca 34.000, det inkluderer oxo flybillett til/fra Oslo, da vi bor på nordvestlandet. Hadde oxo all inclusive ) Du kan trygt glede deg !! Fy flate, så heldige dere er !! )
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 Vi bodde forresten i villa på påler i vannet, med jacuzzi og hele pakka... *SUKK* ))
1stegangsmamma43 Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 Hei dere. Har selv vært på vakre iddylliske MEERU, sammen med min mann og jammen var det flott der. Dro fra Oslo med SAS til London. Huff dårlig service på norske fly. Kommer til Heathrow, finner Quatar skranken. Veldig hyggelig flyvert bak skranken som ønsker oss velkommen, forteller at det er halvfullt fly så vi FÅR en hel 4-seter for oss sjøl. Jeg kikka på han og sa "Hva sadu for noe?" Hehehehe. Joda kommer på flighten, god deilig mat, service på topp, knipset i fingra og de sprang som juling for en. Føltes ihvertfall sånn ut. Veldig trivelig betjening. I Doha hadde vi ti min. til neste fly fordi maskinen vi kom med var forsinka. Huker tak i en vakt og sier "Kjappeste vei til gate 10 fort." "Ja opp trappa og til høyre. God tur." svarte han. Kommer på nytt Quatar fly, flott service og enda nydeligere mat. Jada matvrak jeg. Hehehe... Så lander vi på Male... Herreguuuud for en opplevelse å se så vakkert område. Nydelig farge på sjøen og vi så faktisk ei stor skilpadde på tur ned. Hadde koselig båttur ut til Meeru med herlige folk ombord. Var så trøtt og helt døgnvill. Hehehe. Kommer på øya og får luksus behandling. Joda sett fra dere kofferter for de tar vi og dere blah blah blah... Fylte ut et ark vi også fikk vi en nydelig beachvilla som var diiiiiger. Ti nydelige dager i sand, sol, pittelitt regn og masse god mat og drikke. Folka var helt herlige. Tok masse herlige bilder. Hjalp en liten hai på 60 cm ut i vannet for den hadde forvillet seg inn på stranda vår. Herregud det var litt rart. Småhaier er ufarlige for de lever kun på småfisk. Kommer hjem blide fornøyde og oppladet. Ringte Mantareiser og skrøt av både dem og representanten deres der nede. Skulle egentlig til en annen øy som var ny, men pga diverse konflikter fikk vi tilbudet om å bytte til Meeru og samme prisklasse. Ca. 33 tusen med all inclusive. Må bare si at det var verd alle penga. God tur og du kooooos dere.
M@msen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2009 Hørtes helt fantastisk ut, gleder meg vilt:) Skal gi dere en oppdatering når vi har kommet hjem, under 5 uker til vi reiser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå