Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=574185
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Ikke akkurat. Flott at ikke vaksinene hadde skyld - denne gangen. Dette frikjenner slett ikke ikke massevaksineringen vi kjører uten sikkerhetsnett. Vi vaksinerer fortsatt ikke vår barn med god samvittighet. Ferdig med det. Men vi heier ikke på noe lag her. Vi synes bare det er for mye uklart, bortforklart og unnaholdt til at vi kjøper forsikringene fra helsestasjonen. Men lukk gjerne øynene for all skepsis og kritikk dere, vær så god. :-) .
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Nok en gang "glemmer" media å nevne viktige ting som at denne vaksina (om det er samme selskap som har laget den eller ei er jeg usikker på) har ført til stygge bivirkninger og død i utprøvningsforsøk i USA... Jeg er for vaksiner jeg, så sant de virker mot det de skal og er uten alvorlige bivirkninger!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 I Norge brukes Gardasilvaksinen mot HPV-virus. Norske myndigheter har takket ja til å delta i en omfattende kartlegging av fruktbarheten på jentene som mottar vaksinen... enda er dere ikke skeptiske...
Idi82 Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Hehe - og om man har en alvorlig sykdom er det ekstra kritisk å vaksinere da disse kemikaliene som blir sprøytet inn kan gi være utslagsgivende.. Men det nevnes selvsagt ikke!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 vaksine TROLIG ikke skyld.. TROLIG;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå