Gå til innhold

Pre-seed, noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sliter med ikke-eksisterende el slim og lurer derfor på å bestille pre-seed glidemiddel. Noen som vet om dette kan hjelpe? Vi klarer fint å ha sex uten så er ikke et must med glidemiddel, men hvis kroppen min ikke har nok slim så kan kanskje glidemidlet hjelpe til? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker uansett litt glidemiddel innimellom, så nå som vi prøver så har vi brukt dette istedetfor vanlig.

Aner ikke om det gjør meg gravid eller ikke (IKM søndag) men det funker utmerket som glidemiddel iallefall :-) og da skader det jo iallefall ikke - alle monner drar jo som kjent.

(står at man skal bruke hele tuben på en gang, men man trenger jo bare bittelitt og hele tuben er rimelig masse, så jeg har tømt tuben i en mini-kremboks (ren) og tatt derfra, og da har en tube vart nesten en uke.

Skrevet

wooops...hele tuben skal egentlig brukes med en gang den er åpnet.

det står på pakningen med stor NB...

Jeg syntes faktisk at det var for lite i tuben *rødme*

Skrevet

Jeg har GOD erfaring med Pre-seed!

Da vi prøvde på nr 1 ble jeg ikke gravid i 1pp, da brukte vi vanlig glidemiddel. Så hørte jeg om Pre-seed og brukte det i 2pp og da satt spira.

Så med nr 2 brukte vi vanlig glidemiddel i 1pp og 2pp og ble ikke gravide. Tenkte da på pre-seed igjen og brukte dette i 3pp og jammen satt ikke spira da også.

:)

Skrevet

Jg har nå ikke lest noe om at man blir gravid med vanlig glidemiddel, heller det tvert motsatte. Pre-seed er nok mer anbefalt (hvis man har behov for glidemiddel), og spytt var visst fy-fy når man skulle bli gravid :)

Skrevet

Har kjøpt en pakke jeg =) Tenker som så at det skader ikke å være litt ekstra smurt og sikkert hvertfall ikke når jeg sliter med lite el slim. Så får vi se.. tror nok ikke det har noen super effekt, men håper at det sammen med mye annet kan hjelpe. Jeg har også hørt at spytt er fy fy..

Skrevet

Ja det stemmer nok. Vi brukte både vanlig glidemiddel og spytt, og ble ikke gravide. Lurer på om vi hadde blitt gravid på første forsøk hvis vi ikke brukte det? Verdt å teste ut neste gang, hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...