K ♥ tærten Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hei Sliter med ikke-eksisterende el slim og lurer derfor på å bestille pre-seed glidemiddel. Noen som vet om dette kan hjelpe? Vi klarer fint å ha sex uten så er ikke et must med glidemiddel, men hvis kroppen min ikke har nok slim så kan kanskje glidemidlet hjelpe til? Hva tror dere?
-68mamma Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Vi bruker uansett litt glidemiddel innimellom, så nå som vi prøver så har vi brukt dette istedetfor vanlig. Aner ikke om det gjør meg gravid eller ikke (IKM søndag) men det funker utmerket som glidemiddel iallefall :-) og da skader det jo iallefall ikke - alle monner drar jo som kjent. (står at man skal bruke hele tuben på en gang, men man trenger jo bare bittelitt og hele tuben er rimelig masse, så jeg har tømt tuben i en mini-kremboks (ren) og tatt derfra, og da har en tube vart nesten en uke.
nicki82 Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 wooops...hele tuben skal egentlig brukes med en gang den er åpnet. det står på pakningen med stor NB... Jeg syntes faktisk at det var for lite i tuben *rødme*
Bumblebeee Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Jeg har GOD erfaring med Pre-seed! Da vi prøvde på nr 1 ble jeg ikke gravid i 1pp, da brukte vi vanlig glidemiddel. Så hørte jeg om Pre-seed og brukte det i 2pp og da satt spira. Så med nr 2 brukte vi vanlig glidemiddel i 1pp og 2pp og ble ikke gravide. Tenkte da på pre-seed igjen og brukte dette i 3pp og jammen satt ikke spira da også.
nicki82 Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Jg har nå ikke lest noe om at man blir gravid med vanlig glidemiddel, heller det tvert motsatte. Pre-seed er nok mer anbefalt (hvis man har behov for glidemiddel), og spytt var visst fy-fy når man skulle bli gravid
K ♥ tærten Skrevet 30. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2009 Har kjøpt en pakke jeg =) Tenker som så at det skader ikke å være litt ekstra smurt og sikkert hvertfall ikke når jeg sliter med lite el slim. Så får vi se.. tror nok ikke det har noen super effekt, men håper at det sammen med mye annet kan hjelpe. Jeg har også hørt at spytt er fy fy..
Bumblebeee Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Ja det stemmer nok. Vi brukte både vanlig glidemiddel og spytt, og ble ikke gravide. Lurer på om vi hadde blitt gravid på første forsøk hvis vi ikke brukte det? Verdt å teste ut neste gang, hehe
Mayagolucky Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Hei, Jeg har hørt ganske mye om Pre-seed. 2 studievenninner i USA som begge ble gravide og rundt omkring på forum. Så jge kjøpte den på Flirt sist jeg var i oslo. Du kan handle den på nettsiden også http://flirt.no/preseed og her: http://flirt.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=381191&b_id=381351 jeg gleder meg iallefall ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå