Gå til innhold

Hei Jenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange nye på denne siden..og også noen kjente navn.Var selv mye på denne siden for et år siden. Vi har hatt 4 icsi forsøk.og ga oss på det.Fikk beskjed om at vi hadde liten sjanse til å lykkes.Håpet forsvant,vi var slitne etter 4 forsøk på 1 år...og bestemte oss for å starte på Pride kurs for å bli fosterforeldre. Nå har vi en nydelig gutt som nettopp har fylt 1 år i hus. Har bodd her i snart 4 mnd. For oss var dette løsningen..og vi er veldig glade for å ha valgt denne veien. Vi har også en super stolt storebror i huset,han er vårt eget under :)

Vil bare ønske dere alle lykke til,råtøffe er dere.Dette er tøffe saker.Ingen som ikke har vært igjennom dette vet hvordan det kjennes på kroppen. Om ikke dette går veien..så vit alltid at man kan få barn på andre måter :)

Har også et spm: Det var ei dama innpå her..som hadde vært igjennom IVF..som har en syk sønn.Har også vært i HENNE(??!!) Bladet i fjor en gang.jeg kommer ikke på hva hun og barnet heter...!og evnt noen som vet hvordan det går? *har tenkt så mye på dem*

Klem

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Gøril du tenker på da sikkert?

I tilfelle så har de fått ei jente mener jeg å ha lest. Med Jesper er det visst ikke noe nytt.

Lenge siden jeg har sett noe om/til henne nå.

Så flott at dere har funnet deres "vei". Beundrer dere for valget om å være fosterforeldre altså!

Skrevet

Ja,Gøril jeg tenkte på!og søte gutten Jesper :)

Skrevet

Hei!

Koselig å høre at du har fått en liten gutt:o) Vi har også tenkt litt på dette med å bli fosterforeldre. Har en bekjent/venninne som gav seg etter 6 forsøk og så søkte om å bli fosterforeldre. Hun har ingen barn fra før og ca 6 mnd etter at de ble godkjent, fikk de en liten gutt på bare 3 uker:o) Han er ca 1 1/2 år nå og de håper selvfølgelig de får beholde han..

Men hvordan er egentlig reglene, hvor stor sjanse har man egentlig for å få beholde barnet? Kan man adoptere barnet? Får man "barselpermisjonspenger" eller noe liknende når man får barnet i hus? Er det vanskelig å bli godkjent som fosterforeldre?

Mange spørsmål her ja:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...