Gå til innhold

Når begynner dere med voksi/vinterpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 20 mnd og har kjøpt en Voksi Urban til ham. Bor i Oslo og han sover ute i vogna i 1,5 time på dagtid. Nå har han saueskinn og dyne. Idag tidlig var det frost da vi gikk til barnehagen, er det på tide å finne frem Voksien, eller venter dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok lammeposen i vogna i dag. De er jo nyfødte, og det var kaldt. Greit å slippe å ha på babyene så mye tøy. Nå er det bare en liten jakke og lue utenpå inneklær.

Skrevet

Ja, det var iskaldt idag, men er litt annerledes med nyfødte også. Har bare hatt på gutten min strømpebukse, bukse, body, hettejakke og vanlig jakke til og fra barnehagen siden det er så kort vei. Men idag tror jeg det hadde vært godt for ham å sitte i Voksien. Problemet er jo om det blir varmt utover dagen. Men da er det vel ikke verre enn å legge ham bare i strømpebukse og en fleecegenser over bodyen.

Skrevet

Hehe dere bor i sydligere strøk skjønner jeg. Her i trøndelag er posen funnet fram for lenge siden (har sommerpose i voksi ennå da). 4grader og regn tilsier at sommer'n er langt borte!

Skrevet

Vi fant fram Voksi-posen igår. Bor i Krsand og her har det vært kaldt de to siste dagene!

Skrevet

Bur like utanfor Bergen og tok fram skinnposen til jenta på 23 mnd i dag. Då vi gjekk heimefrå i dag var det 7 grader ute. Jenta hadde på seg ullribbukse + ullbody frå Nøstebarn og tjukk strikkegenser + hue. Ho sat så lunt og godt inni vogna at både eg og eldste blei heilt misunnelege då vi stod på busstoppet i regn og vind og venta på bussen...

Skrevet

Hehe, bor i sydlige strøk, ja. ;) Tror jeg finner den frem ikveld, sånn at lillemann også kan sitte lunt og godt i posen sin imorgen. :)

Skrevet

Vi var på babyshop i dag å kjøpte oss en voksipose.. tok den i bruk med en gang.. kaldt ute i dag... brrr

vår baby er 10 uker gammel.

Skrevet

Har en tynnere pose nå nå.

Voksipose er alt for varmt ennå for oss.Bruker den ikke før det er flere minusgrader.Gutten min er veldig varm av seg .

Skrevet

Starter i morra... fant fram og la den på plass i vogna når vi kom hjem fra barnehagen i dag, for når jeg fryser mens jeg går og triller så er det sikkert ikke god stemning å sitte nedi vogna heller. Har hatt et tjukt ullteppe inni allround-posen fram til nå, men nå var det på tide å bytte. Godt å slippe å kle på henne så mye når vi går, og samtidig vite at hun er god og varm nedi der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...