Mjølkekua Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Jeg er egentlig lysten på å holde graviditeten skjult så lenge som mulig (dvs etter uke 12). Er ganske slank, og fikk ganske raskt mage sist, så er litt bekymret..
Helann og lillebror Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Jeg er slank og fikk ikke mage før uke 20 sist. Nå er jeg snart 10 uker på vei med nr 2 og magen har allerede vært synlig i 2-3 uker på badet om kvelden... Men når jeg ikke går i de trangeste klærne tror jeg ingen tenker på det. Iallfall ingen som har turt å kommentere noe, så bare mannen og jeg som vet:-)
Yo&La+spire Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Eg fikk fort mage nå, har ei fra før og var i tillegg nettopp gravid, men mistet i MA, så det har nok litt å si...Er 12 uker nå og det er sånn at folk såvidt har begynt å kommentere det visst eg går med de "riktige" klærne;) Selv har eg sett det noen uker. Familien vet ikke noe enda, så når eg er med dem så trekker eg inn magen... (slitsomt, skal si det nå, hehe)
Små Einsteins Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Jeg har fått litt mage og er 7+4 idag, de på jobben har allerede sett magen:)
♥ McQueen♥ Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Jeg er akkurat like langt som deg Små Einstein:) Og jeg lurer på om ikke magen min viser litt også. Den har ikke akkurat vært flat, men lurer meg på om den har fått en litt annen fasong
Mjølkekua Skrevet 30. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2009 Nei, du har nok rett i det. Er jo ikke så vanskelig å skjule så framt man ikke går med alt for trange gensere etc., så får jeg bare se an hvordan det utvikler seg :-) Ser jo uansett ut som om man er litt "kvapsete" eller småtykk i begynnelsen.
Kristinanutten Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er 10 fullgåtte uker med nummer 2 nå, og knappen på buksa har begynt å sprette opp. Jeg ser ut som om jeg er mye lenger ute i graviditeten. Kanskje ikke så rart, det er bare et halvt år siden jeg fødte førstemann, så musklene og magen har ikke fått tid til å hente seg helt inn igjen. Har akkurat hentet frem gravidklærne mine igjen!
21.april Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 magen min var godt synlig og fikk de første kommentarene allerede i uke 6. Nå er jeg i uke 13 og har like stor mage som da jeg var 22-23 uker på vei med førstemann.... hvor skal dette ende??
Snart3barnsmor-37 Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg bærer på nummer 3 nå, men den største er 14 så det er vel som jeg får nummer 2, med tanke på at de kommer tett i alle fall. Jeg merker stoooor forskjell på når magen kom sprettende. Magen var noe av grunnen til at jeg tok graviditetstest faktisk. (Ja, jeg hadde ikke en bitteliten ANELSE om at jeg kunne være gravid heller).... da var jeg 6 uker på vei... og hadde begynt å fått mage. Så jeg sier som Miss NN her... hvor skal dette ende???? Jeg er en stor dame da, så jeg har jo mage i utgangspunktet... men nå ser jeg jo halvgått ut!!!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Uff, magen ja... Om det er oppblåsthet (er vel helst det), + at jeg er kvalm så orker jeg ikke gå med trange bukser lenger. Er 7+6. I første svangerskap kjøpte jeg ikke gravid-bukser før ca uke 25, nå tror jeg jaggu meg jeg må begynne å gå med det snart. Men mye er nok pga kvalme + oppblåsthet da, orker ikke tanken på at buksa skal stramme. Og vanlige bukser som egentlig er for store er jo heller ikke lekkert å kjøpe, blir jo så saggete i rompa...
Mjølkekua Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg måtte begynne med gravidebukser i uke 12 sist, og det er nå ti måneder siden forrige barn ble født, så det kan hende jeg må begynne tidligere. Sikkert er det at jeg skal kjøpe noen bukser med strikk i siden denne gangen. Ble så kvalm og irritert av denne linningen som var så stram. Men får først se hvordan det går. Er jo bare 4+3, så ennå en god stund til håper jeg :-D Gøy å høre deres erfaringer!
Fødeklar med stor F Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er i uke 5 og har lagt på meg en del. Kansje jeg bare er oppblåst men buksene er for trange allerede. Har ikke fått det så mye foran men på sidene! Har ikke "innsug" på sidene lenger, og det er tidlig, lurer på hvordan det skal gå ja: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå