Gå til innhold

Downs barn, noen som kan se her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kurer på følgende!

Er det vanlig at downs barn er ekstra lys i huden? (har lest det en plass og det stemmer på mitt barn).

Lurer også på om alle gutte barn med downs har ekstremt liten tiss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer ikke på mitt barn. Hun har brune øyer, mørkt hår og er nokså mørk i huden. Ble brun i sommer uten å være i sola, og fargen sitter fortsatt!

Skrevet

Det har jeg aldri hørt. Derimot har de ofte veldig myk hud som spedbarn, og problemer med tørr hud er det mange som har.

Har ikke hørt om det med tissen, men det stemmer også på min gutt, så jeg har filosofert litt over det. Det ville jo på en måte være logisk, eftersom de har en feilregulering relatert til testosteron-hormonet (de er jo feks å betrakte som sterile, i motsetning til jenter med Downs som jo er fertile).

Skrevet

Stemmer ikke med mitt barn..

• 3 måneder senere...
Skrevet

vanlig hud som alle andre men har lett for g få en litt tørrere hud.tissen er som hos alle andre ikke mindre.

• 2 uker senere...
Skrevet

er gravid med en liten gutt med down syndrom,har termin 7 juni,.vi gleder oss til den lille engelen,.kaller han min lille engel,skal hete gabriel,føler han er blitt sendt til meg fra gud,.

Skrevet

Du kan bare glede deg :)

Jeg har ei jente på 10 mnd med Downs.

Verdens fiiineste :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Du kan bare glede deg, men det er en stor utfordring og en lang spennende vei, husk bare det er du og din mann som kommer til og bli eksperter på ditt eget barn alle hjelperne rundt dere er samarbeidspartnere. Mestring kommer til og bli viktig men det og ha gleder og ha mange fine stunder og gode venner :)

og de er så fantastisk søte. Jeg har lang erfaring

• 2 uker senere...
Skrevet

JA guttebarn med Downs syndrom har ofte små eller underutviklde kjønnsorgan.

Dette er grunnen til at 99% av gutter med Downs er sterile, så svaret på spørsmålet ditt er ja.

Når det gjeler hud vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...