Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet positivt idag! Tydelig blått + på CB'en:)

Men jeg har også begynt å blø litt, så dette går vel ikke så bra:-(

Det som er positivt er at jeg ikke har noen smerter foreløpig, og Riksen sier at det ikke er uvanlig å blø litt. Så et ørlite håp har jeg fortsatt!

Er det noen av dere andre her som har vært borti noe likninde- hvor det har gått bra? Solskinnshistorier mottas med takk:)

Skal ta blodprøve på Riksen imorgen tidlig, håper jeg blir litt klokere da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er visst mange som småblør litt i svangerskapet uten at det har skjedd meg. Du må nok belage deg på noen blodprøverunder for å se om hcg fortsatt stiger som den skal framover hvis du fortsetter å blø. Jeg har hatt en runde med for svak hcg men under grensa til gravid, måtte da ta flere prøver men det endte da i MA. Håper at dette er "festeblødning" da! Blir spennende for deg fremover, kanskje litt for spennende....

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja da jeg har. Begynte å blø på rd 10 jeg og blødde tom 7+4. Ble ei jente utav det. Som hun på Riksen sa så er dette ganske så vanlig faktisk.

Det blir vel 2 blodprøver på deg slik at de ser stigningen din. Må gå 2-3 dager mellom disse da.

Masse lykke til :-)

Skrevet

Gratulerer med positiv test:o) Krysser fingrene for at blødningene du har er helt ufarlige og at alt er i skjønneste orden med spiren din:o) Masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer med graviditeten, Coma!!!!! Jeg håper det går veien for deg og at blødningene er helt ufarlige! Ta hcg (blodprøver) flere dager fremover slik at du slipper å lure på om det går rett veg eller ei!

LYKKE til :-)!

Skrevet

Tusen takk for svar og gode ord jenter, dere er gode å ha!

Nå sitter jeg bare og venter på å kunne ringe Riksen kl.14.30 for å få vite HCG-verdien på blodprøven jeg tok i dag.......

Skrevet

Å, så sinnsykt spennede, Coma!!!! Hva sa de på Riksen ang blødningene? Har blødningen avtatt? Sjekket de deg eller tok du kun blodprøve?

LYKKE TIL! Håper spiren din klorer seg fast i 8 måneder til!!!!

Skrevet

coma!!

hvordan gikk det med deg idag?heier på deg!:))

Skrevet

Skjedde det sammen med meg på 1. forsøk. HCG kan vedvare i kroppen, så de skal vel måle om dette nivået stiger eller synker i løpet av et par tre dager. Det er jo vanlig å kunne blø litt, men det er også desverre forferdelig å bli lurt av dette HCG hormonet. Jeg var i den syvende himmel i flere dager, HÅPER du får bli i din, Lykke til !!!!

Skrevet

En liten oppdatering herfra!

Blodprøven idag viste HCG på 70,en helt grei verdi iflg Riksen. Men siden jeg blør, må jeg da ta en ny blodprøve på mandag. Dette blir en laaaang helg:-(

Jeg har vel egentlig innfunnet meg med at jeg har mistet spiren min, men jeg klamrer meg likevel til et lite halmstrå....

Blødningen har avtatt, nå er det bare noen mørkebrune crinoneklumper som kommer ut:-P

Takk for at dere tenker på meg:)

Skrevet

Å, jeg krysser fingrene for deg, Coma! Det er ennå masse håp om blødningene har avtatt!!!!

Jeg hadde bare en Hcg på 40, og er litt bekymret... Tok ny prøve i dag men får ikke svar før tirsdag/onsdag... I følge Hausken var 40 helt ok, men forrige gang var den 89 to dager tidligere.... Jeg har lite graviditetsfølelse og tegn, så jeg slapper ikke av og koser meg med positive tester...

Kunne ikke noen lege sjekke hvorfor du blødde?

Jeg skal tenke masse på deg i helgen og krysser alt jeg har for at du beholder spiren!

Varme klemmer

Skrevet

Hei igjen (g)ammel prøver!

Var ingen som sa noe om å undersøke meg nei.

Takk for at du heier på meg:)

Så lenge du ikke har blødd, og Hausken sier at verdien er ok, så trenger du nok ikke å bekymre deg! Veldig lett å sammenlikne med andre svangerskap og andres HCG-verdier.... Jeg hadde HCG på 155 på rd 12 i forrige svangerskap og har bare halvparten nå. Men

når man ser på HCG-tabeller så er det jo store variasjoner i hva som er "normalt"!:) Kanskje spiren festet seg tidligere forrige gang og dermed var HCG høyere.!

Uff, stakkars deg som må vente så lenge på svaret på HCG-prøven, det er jo nesten umenneskelig! Men som sagt, du blør jo ikke og det er jo et veldig godt tegn:-)

Klem fra

Skrevet

Takk Coma :-)!

Håper du kan slappe av i dagene fram til mandag og at blødningene opphører helt! Jeg ser frem til en skikkelig solskinnshistorie ;-)!

Nattaklem

Skrevet

coma og gammel prøver..

håper så inderlig at dere får oppleve voksende mager framover begge to!!

måtte all hell og lykke følge dere..jeg heier på dere såå masse!!:)

Skrevet

bare skriver under på det siste innlegget :-) Vet alt om hvordan det er med bp og å følge med på verdier, det er nervepirrende. Det endte galt for meg men det kan gå begge veier, og verdiene deres er jo godt over det som er grensen så jeg tror dette går jeg. Jeg er nå blitt skikkelig kvalm, så tar det som et godt tegn men har blitt lurt av medisinene før - selv om jeg jo nå tar kun en dose crinone om dagen. Ble veldig fort kvalm med Edvart også.

Skrevet

Takk:-)

Synes absolutt du skal ta kvalmen som et godt tegn jeg:-D Så lenge du ikke blør så synes jeg du skal slappe av og nyte at du er gravid! Lettere sagt enn gjort men..........;-)

Skrevet

Det gikk ikke veien for oss dessverre:-(

Hcg-nivået mitt synker, så vi har mistet.

Blødningene har økt på igjen og jeg blør og blør..................

:-(

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Uff så trist :-(

Sender deg en trøsteklæm

Skrevet

♥en trøsteklem til deg fra meg ♥

Skrevet

hei igjen...

Så trist å høre:( Jeg mistet jeg og.... Huff dette skal ikke være lett! Hcg n main hadde ikk sunket nok,så de ville at jeg skulle komme tilbake 20 okt for ny hcg prøve. Hvis det ikke hadde sunket nok så mulig utskraping eller noe... Håper jeg slipper det!

Men neste gang klarer vi det!!!!!!!!!!!! Vi må se fremover:)

Skrevet

Å det er samme som skjedde meg sist graviditet..... du har vel som jeg vært forberedt på det. Jeg synes det var greit å få et endelig svar uansett hva det var. Håper det går neste gang for oss begge så vi får søsken til gutta våres.

Skrevet

Trist!

:-(

Mange av oss som har opplevd dette....og vondt så vondt å misste lille spiren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...