M@msen Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Bestiller dere på nettet??? Jeg bruker ikke EL tester, men føler at jeg trenger en del graviditets tester, liker CB sin digitale best, men herregud for en pris på apoteket...kan fort bli dyrt... Noen tips???? Andre merker som er billig å bra??? Eller CB som gjelder??? Greit å få beskjed, gravid ikke gravid... Har IKM til onsdag, men tror ikke jeg klarer å vente til det...men burde vel...
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 De er billigere på nett, ja. Jeg personlig bruker billig-strimler, men har en CB liggende som jeg skal bruke til å bekrefte når strimmelen blir positiv. Strimlene er visstnok like pålitelige. Uansett, jeg bestiller på www.billige-tester.no NB: Bestiller du for over kr 150,- blir det gratis frakt, men hold deg under kr 200,- ellers blir det toll på det.
M@msen Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 Takk takk:) skal sjekke det ut!!!
M@msen Skrevet 30. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2009 dette stod på siden om strimlene... Vil det si det samme som at man kan teste før 4 dager før IKM????? Strimmelen forteller om det er hCG (human chorion gonadotropin) i urinen. hCG er en indikasjon på graviditet og kan typisk påvises i urinen så tidlig som 6 til 15 dager etter befruktningen. Jeg vil liksom vite nå...ler
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Disse strimlene har samme følsomhet som CB, 25 mlU/ml, men etter å ha være på disse sidene litt for lenge, dessverre, har jeg fått inntrykk av at disse strimlene kan i enkelte tilfeller gi positivt resultat litt før CB gjør det. Så dersom du tester positivt med dem bør du vente 1-2 dager før du kontrolltester med CB. Lykke til
M@msen Skrevet 30. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2009 oki, får bestille noen da... ti-hi
hæppi;) Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Hei mamma til 2 gutter:). Jeg har flere pakker (uåpnede naturligvis) med CB digitale og CB "vanlige" tester ( de med to i hver pakke som man kan ta 4 dager før). Du kan få de veldig rimelig hvis du vil;). Har CB EL-tester også hvis det skulle være av interesse;)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Cb digitale tester er billigst på www.babytime.se
lykkeliten2010 Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Mye å spare på å bestille fra den danske siden billige-teste.dk til tross for at man må betale 25 kr. frakt og at den danske kronen er litt sterkere enn den norske. Husk at prisen du ser er inkludert dansk moms (25%) som trekkes fra når det skal sendes til Norge. De har også flere prdukter på de danske sidene enn på de norske!!
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Ikke som jeg kan se. Et testsett på 21 EL-tester + 5 G-tester koster på de norske sidene Nkr 195,-. På de danske koster de samme DKkr 185,- og 185 danske kroner tilsvarer 211 norske kroner og da blir det toll i tillegg.
lykkeliten2010 Skrevet 30. september 2009 #11 Skrevet 30. september 2009 Da har du ikke trukket fra den danske momsen. Trekker du fra den danske momsen blir det 148 DKK som tilsvarer 173 NOK. Da slipper du moms, men må betale 25 DKK i frakt, og da er det ikke mye å spare. Men eksempelvis 2x CB g-test + Gravitamin koster 302 NOK på norsk side men 179,20 DKK = 209 NOK pluss frakt på ca.30 NOK på dansk side. Moms må betales uansett hvilken side du bestiller fra over 200 kr da det sendes fra DK. Kan derfor være verdt å sjekke de danske sidene. Logger man inn med adresse i Norge trekker de automatisk fra momsen så det er lett å sammenlikne ;-)
hæppi;) Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 Og kan få de enda billigere via meg;) Har 5 pakker med El-tester, 1 pakke m digitale grav. tester og 4 pakker med "vanlige" grav tester som kan brukes 4 dager før). Alt er Clear Blue. EL testene koster kr. 90,- per pakke(7 tester i hver pakke); den digitale grav.testen koster kr. 80,-(1 i hver pakke)og de vanlige koster kr. 75,- per pakke (to i hver pakke ). Alt er ekskl. frakt/porto. Noen som er interessert? Skriv i så fall mailadressen din; så sender jeg deg en mail;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå