Gå til innhold

Avent-tutekopper som lekker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere smarte mødre og fedre for at ungene deres ikke skal få innholdet i koppen i nesa?! Er altså så utrolig irritert og lei denne koppen, men så er det så langt den eneste koppen hun gidder å drikke av, så vi er litt stuck! Eneste som har funket, er å ta av den gummigreia inni, men da er mister jo koppen hele vitsen, syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva, jeg skjønner ikke? Det du beskriver er helt slik det skal være her hos oss :-) he, he. Med ei frøken med åpen gane så er jo både drikke og mat i nesa vanskleig å unngå. Og alle ventiler i tutekopper må taes av for at vesla i det hele tatt skal få noe ut av de.

Men, jeg har akkurat kjøpt en avent kopp (den for de minste med myk tut). Har ikke pakket den opp enda, bør jeg bytte den? Hvor lekker den? Fra tuten (som er helt greit for vår del, det er sånn det må være)? Eller i skjøt mellom lokk og kopp?... Eller fra luftehullet (for mye i koppen eller heller for mye på den?)? Kan du forklare mer?

:-)

Skrevet

Åååhh, hater å forklare!! Neida!! En million smilefjes... = )

Det lekker fra det lille hullet, ja. Mulig det lekker fra andre steder også, men... Og det er jo ikke for mye i koppen heller. Hvor mye er det liksom lov å helle på den da, hvis for mye ender i søl? Det er i hvert fall ganske slitsomt, for hun er ikke videre begeistra for koppen fra før av, og når hun til slutt tar den i munnen, og får en skvett melk rett i nesa, så sier det seg selv at lykken ikke akkurat står i taket.

Ikke bytt, men prøv du også. Vi bgruker den med myk tut, men den med hard tut oppfører seg likedan.

Akk!

Skrevet

kjøpt tuperware tutkoppen!!! Den er super!

Skrevet

Enig at tuperware tutkoppen er super. Bortsett fra at den kan man ikke med på tur, da lekker den.

Skrevet

har det amme problemet! er så irriterende =) hehe... trodde de var "søle-sikre"

Skrevet

Da er jeg i det minste ikke alene. Etter svar på det samme på skravle, fikk jeg inntrykk av at det var jeg som var teit, så jeg googlet "Avent kopp lekker", og fikk mange treff. Så det er nok koppen og ikke vi som er håpløs. Man skulle jo tro man slapp å være rakettforsker for å håndtere en simpel tutekopp liksom. ;-)

Skrevet

Vi har kjøpt Avent Magic Cup Isolert og Avent Magic Sport-kopp til jenta vår. Var drittlei av å tørke opp våte flekker alle plasser. Prøvde og den avent "mellommåltid" koppen , men den bet hun "sugerøret" av!

Disse to koppene lekker ikke i hele tatt og koster ca 80-90 kr og ca 60kr på Coop.

http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=89_279_105&products_id=1745&zenid=65b4a038fa8f46ab8a17ca67cf573a34

http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=89_279_105&products_id=563

Skrevet

den lekker så det kommer i nesa på barna når de BLÅSER inn i koppen... det gjorde snuppa mi :P

Skrevet

Lufehullet gjør det mulig og i det hele tatt drikke av koppen....

Uten at luft kan komme inn blir det vakum i koppen...

Skrevet

Sønnen min liker å drikke vann og melk i avvent tutekopp.Jeg byttet tuten med MAM Smokk .I starten ble det litt søl,Nå passer ungen selv så det ikke blir melkesøl på gulvet.Dere kan prøve med å bruke andre typer smokk også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...