Kjm79 Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Er i 7 uke og har hatt litt brunlig utflod et par dager. Er dette vanlig i begynnelsen el bør det sjekkes ut? Kan ikke huske jeg hadde det i mitt første svangerskap. Er vel uansett for tidlig å høre hjertelyden.....
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Hei, jeg håper jeg kan trøste deg med at det er ganske vanlig. jeg opplevde det i uke 7 med min første, og er straks uke 7 nå og opplever det samme. varte bare kort tid for meg, og var ikke mye. tror det kan være noen blodkar som har sprukket eller noe. hvis det blir mer, bør du undersøke det -eller hvis du er veldig bekymra. nå har det gått over for min del, så jeg har ikke tenkt å gå til legen.
To tette og ei badehette ;) Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Åh, det er godt å høre at andre har det samme og at det har gått greit. Jeg er i uke 9 nå og har hatt det i tre dager. Det begynte med vanlig utflod med litt lysebrunt i hvis dere skjønner, også har det blitt mer brunere. Men ikke friskt blod. Jeg hadde ikke dette i sist svangerskap. Skulle tro at jeg skulle være mer rolig i dette svangerskapet, men nei. Jeg er mer urolig nå og redd for å miste enn sist gang.
Leona77 Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Har hatt både rosa og brun utflod flere ganger i dette svangerskapet (er 8+4) men alt sto bra til på UL for ett par dager siden. Hadde ikke noe slikt i forrige svangerskap, så blir jo litt engstelig...
isotopia Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Så godt å høre at dette er normalt. Jeg er selv 4 uker på vei og fikk brunlig utflod i dag. Man blir jo ganske skeptisk da.
Torjus og Lones mamma Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Jeg har hatt brunlig utflod/litt friskt blod på papiret i to uker nå, og var på UL forrige uke. Er 8+4 i dag. Jeg fikk se en liten skapning med bankende hjerte, og det gjorde godt. Blødningene var overflateblødninger i livmoren som ikke var direkte farlig, men heller et signal på at kroppen må roe ned. Jeg jobber i butikk, og står, går og løfter hele dagen, og det var grunnen mente gyn. Så nå er jeg sykemeldt, og det går bedre. Tror ikke det blir så mye annet enn adm-jobbing på meg dette svangerskapet... Veldig greitt å sjekke det ut, så slipper du å gå i undring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå