Gå til innhold

Lavt blodtrykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12+6 i dag, og er plaget med lavt blodtrykk, dvs at jeg svimler og er kvalm? Har hatt det så i 5-6 uker nå, og er så sliten akkurat nå, at lurer på å sykmelde meg. Er det flere som har/hatt det slik? Er det noe å gjøre med? Det er visst vanligg i forbindelse med grividitet, og jeg hadde det i forrige svangerskap også...Men likevel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry ble visst noen skrivefeil her, hehe, hadde litt dårlig tida

Skrevet

Jeg hadde forbannet meg på at jeg ikke skulle bli sykemeldt, men jeg gikk til legen med akkurat samme problem, ble litt bekymret da jeg besvimte i tide og utide. Men er ikke farlig bare lavt blodtrykk og manglende B-vitamin. Legen min var ganske tydelig på at det er ekstra viktig å ta det litt varsomt de tre første mnd. Men, jeg er jo like svimmel om jeg er hjemme - så da sykemelder han meg i ettertid etter hvor mye jeg har vært borte.

Skrevet

Var litt kjapp på slutten. Mente at jeg er jo like svimmel uavhengig av om jeg er hjemme eller på jobb, så da jobber jeg så mye jeg klarer som avhenger av formen.

Skrevet

Har også lavt BT og starter å kjenne at det tar på. Skal prøve å være mest mulig på jobb, men har en veldig krevende jobb og klarer nok ikke å gå 100% hele veien. Vil foreslå hvis du er veldig sliten og slapp så går det ant å bli sykemld i en liten prosent slik at du får hvilt mellom slagene. Men man blir gjerne mer sliten av å gå langtidssykemldt. Finn i samarbeid med din lege hva som er best for deg. Går jo ant å balansere det litt.

Skrevet

hvordan er blodtrykket til dere? Jeg har også fått lavt blodtrykk, var 85/50 når jeg var på kontroll for en uke siden....legen sa det ikke er farlig, og bra for fosteret, så det må jo være noe å ta med seg...selv om det er slitsomt å være så trøtt og slapp hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...