Gå til innhold

Beynner vi kjenne spark??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har også begynt å kjenne små tegn til noen jeg tror er små spark. Er enda usikker,men det er såpass langt nede at det kan stemme med hvor babyen ligger. Venter nok med å si at jeg kjenner det en stund til selv om jeg tror det ;)

har kjennt bevegelser her noen få dager. veldig svakt, men ganske sikker nå.

kjennes ikke som spark, mer som om babyen dytter kroppen inntil livmorveggen. turner kanskje???

gleder meg til UL om 3 uker :)

er nr 3 for meg også :)

er akkuratt 11 uker i dag.

Annonse

Jeg er 11-12 uker på vei, og tror jeg kjente litt sprelling her om dagen, men er ikke sikker! Dette er min nr 2..

Skal på ul i morgen, så er spent på hva de finner ut ang hvor langt jeg er på vei :) Og på å få se den lille!! :D

Annonse

Jeg er ca 11,5 uke på vei, men jeg har ikke merket noe annet enn "brusing/bobling" i magen:) Fikk innkalling til ultralyd idag, men den er ikke før om 2 mnd`er:( Etter mine beregninger så vil jeg jo være 20 uker på vei da ca..Kommer nok til å bestille en privat ul før den tid. Vil jo se at alt er som det skal der inne;)

Eg er nå i uke 14. Gravid med nr 2. Har kjent begge veldig tidlig. men førstemann begynte eg å kjenne i uke 12.

Nå begynte bevegelser i uke 10. I begynnelsen kjentes det ut som "kravling", nå de siste ukene har eg kjent hver dag, og det er mer dytting.

Føles som h*n driver med ommøblering :P

Nr 1 var turbo fra første spark, og er det ennå (nå er han 2 år), kanskje dette blir en miiniturbo :)

da kan jeg ofentlig si jeg har kjent det førstesparket! :-D den ene av dem ga meg et herlig tegn i går kveld etter at jeg la meg.. var som en mini bobble som sprakk :-) en utrolig herlig opplevelse.. heldigvis var samboeren der da, så han fikk vite det med en gang.. han synes jo det er kjederlig med å måtte vente på at han kan kjenne noe også, men han gledet seg like mye som meg over det i går kveld :-D

Å det er så koselig med spark! Gleder meg så til å kjenne det igjen! Sist kjente jeg det først i uke 17, nå er jeg i uke 13.... Lurte litt på om jeg kjente noe i forgår, men det kan jeg godt ha innbilt meg. Ønsker så sterkt at det skal sparkes litt! Må fortelle noe morsomt fra første svangerskap: Det var to dager før termin, og jeg hadde sovnet for kvelden. Men sambo hadde ligget og kjent på magen min etter spark fra mini. Han syntes det var litt koselig å ligge sånn og kjenne og filosofere om kvelden. Men så plutselig ble det stille inni der. Leeeeenge. Så da vekker han meg og sier at han tror mini er død! Og står foran meg med et iskaldt glass vann som jeg må drikke for at han skal sparke litt igjen. Jeg var trøtt og halvsur for å bli vekket, så jeg sier at "han sover, og det burde du også gjøre!" Men han gav seg ikke, så jeg drakk kaldt vann. To minutter senere var det liv og røre der inne, og sambo sovner fornøyd. Mens jeg blir liggende våken utover natta pga all uroen inne i magen..... Var skikkelig muggen da gitt! Men kan le litt av det i dag da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...