Gå til innhold

Testa positivt idag jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

svak strek på quick response. Må nok teste flere ganger før jeg stoler på resultatet men.... :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå, gratulerer!!

er du før el etter IKM?

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Lykke til med svangerskap.

Hvor mange uker? Hva merker du??

Skrevet

gratulerer:-) !!!!! så moro å høre da:-)

Skrevet

steike.. spennende!! Grattis!

Skrevet

nei som jeg skrev igår så er jeg usikker på når jeg egentlig skulle ha ikm, først trodde jeg ikm var tirsdag, men jeg lurer på om det hadde flytta seg til lørdag som kommer. Jeg merker ikke noe spes bortsett fra mens-tegn. Skal til legen på noen dager hvis jeg fortsetter å teste positivt :) men er vel ca fire uker... Tør ikke helt tro på det enda :)

Skrevet

WOW! GRATULEEEERER!!!!!!!!!! Så gøy!!!!!

Så da var du jo gravid likevel! Kjempekjekt å høre ja! Da håper jeg å komme etter om et par dager, for vi har jo ganske like symptomer:)

Skrevet

Grattis!! Følger hverandre forhåpentligvis vi da!

Jeg skal ta en ny test i morgen for å bekrefte/avkrefte den svaaake testen fra i går, hehe..

Skrevet

kort spm; var det denne pp du også plukka fra hverandre cb-dig. med ukesind.? I så fall får du opp håpet mitt nå:) Siden begge våre tester var helt lik på de stripsene...

Skrevet

Gratulerer så mye, håper vi er mange som gjør det i uka som kommer...:)

Skrevet

hehe, ja var nå jeg plukka fra hverandre den ja :) lykke til alle sammen!! :) håper det holder seg positivt her framover også!

Skrevet

hehe, ja var nå jeg plukka fra hverandre den ja :) lykke til alle sammen!! :) håper det holder seg positivt her framover også!

Skrevet

Hei, bare lurer på om du brukte morgenurin?

Har så lyst å teste selv nå, men det er vel ikke poeng med mindre det er morgenurin??

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Skrevet

Sååå gøy. Gratulerer så masse!!!!!!!! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...