-68mamma Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Okei, brystene har vært urimelig ømme (inni kjernen av brystet - vondt å trykke dem innover liksom) i noen dager nå, og nå har de seriøst vokst også - velter ut over en BH som var romslig nok forrige uke. Er dette bivirkninger av Pergòen som man bare må leve med ? Blir det slik frem til IKM ? Med pupper i vanligvis 70F så føler jeg med som den balkong-dama nå....
TogT Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Har det heldigvis ikke slik etter enkel pergo kur forrige syklus. Men med 75JJ er det jammen nok å ta av alikvel, så hvis de blir større nå får jeg gudhjelpemeg ikke tak i bh'er lengre. Skal igang med dobbel pergo-kur neste syklus, så kanskje det er andre erfaringer å melde da Hvis ikke denne pausemåneden er måneden det store skjer da..
-68mamma Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 Ha ha - jeg ler godt av deg TogT :-) Synes jeg ser deg med puppene først rundt svingen liksom, så etter en halvtime kommer du :-) Jeg har tatt dobbel kur, kan være det er derfor. Mye hormoner for kroppen sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå