Gå til innhold

trenger noen svar fra dere med erfaring i første del av tvilling graviditeten...

mammax2og3+4?

Anbefalte innlegg

hei:-DD

jeg er gravid med tvillinger, men de er usikker på om den ene greier seg. helt fælt å ikke få vite om man skal ha 1 eller 2. Litt kontroll freak kanskje!...er nå snart i uke 11. har sett den som er slik den skal hoppe og hjerte slå på ultralyd. den andre ligger 2 uker bak på målene. og da er den i grense land på at de skal kunne se hjerte på utvendig UL. har ny UL om 1 uke...men lenge til....

Var ei her inne som sa at det kunne skje med gutt og jente tvilling? erfaringer? det er 2 egget...

Takknemlig for alle svar <3

Fortsetter under...

Har ingen erfaringer, har gutt og jente inne i magen men opplevde aldri dette.. Men mest sannsynlig går det bra tror du ikke? Har hørt flere steder at de kan vokse litt i rykk og napp? Uansett masse lykke til og prøv å slappe av frem til neste UL. Lettere sagt enn gjort ja.. :-)

var jeg som pratet om gutt og jente.. ste tanten min hadde den opplevelsen du nevner nå, og der gikk det bra.. forstår det er vanskerlig å gå i det uviste om dems fremtid.. har selv en som er større enn den andre, vi får krysse fingrene og prøve å nyte tiden så godt det lar seg gjøre! er selv i uke 12 +1 nå.. nervøs for neste kontroll, men prøver å tenke minst mulig på det.. prøver heller å nyte tiden sammen med mine to små nurk, så får man heller se hva som skjer senere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...