Gå til innhold

Vil ned 5-10 kg, men så er det disse helvetes kveldene når man glaner tv og bare MÅ gnafle på noe...


Mahari81 og den lille Bie <3

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere for å holde dere unna kveldsspising, og godteriene sambo kjøper. Han er tynn som ei flis og kan spise hva han vil...grrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjær opp masse deilig frukt!

Du kan også lage deg dip og grønnsaker. Det er nam!! :)

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

burde også være lov å be samboeren vise litt hensyn med sin godisspising også synes jeg:). er det samme her.Min samboer er tynn og smal og kan spise hva han vil. dessuten er han veldig glad i sjokolade. Men nå har jeg bestemt meg for å kutte ut brus og kutte ned på godteri og slikt, og han er veldig flink til å støtte meg på det...

nå har jeg riktignok ikke bedt han direkte om å ikke spise godteri fremfor meg, men han selv engasjerer seg i å finne alternativer til tv-kveldene våre. og dem blir det mange av med en gutt på 7 måneder:)

 

Kort sagt: om dere er sammen om å kutte ned på søtsaker til tv-kveldene så blir det oftest lettere å greie å overholde det også.

 

Kanskje kan dere bli enige om å bare ha godteri enkelte dager, i helgene eller noe.dessuten , skru opp stemningen litt med å holde hender og kyssing...det vil definitivt få tankene over på noe annet=)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at å fryse et beger med hvilken som helst youghurt er veldig greit til kveldene. Det hjelper godt på "knaskelysten" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dra på trening istedet, når du kommer tilbake fra treningen gidder du ikke spise godterier, for da er jo treningen bortkastet!! Kan også anbefale vektklubb.no. Har gårttned over 8 kg siden august og det er kjempelett. Trene jevnlig, spise sunt og kutte ut godteriene. Skal ned ca 10 kg til og har stor tro på at det kommer til å gå greit iløpet av vinteren.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...