mamma til fire små Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Hva synes dere om disse navna? og passer de til Elias og Emma? Belicia Belisa Bella Benita Bettina Bianca Nadine Nadia Nadina Nanina Nicola
Miranda C Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Bettina Bianca ..er det fineste. Hva med Isabel, og kalle henne Bella? Når jeg spør niesen min på to år (Isabell) hva hun heter, svarer hun Bella :-P Men så sier hun Isabell etter hvert da ;o) Nadine syns jeg er finest som fornavn #2. Adine er jo søtt da, og Adina. Sarah Julia Sienna Hannah Leah Isabel Leana Carina Vida Mira Amanda Alina Alida Emily Emilie, Amelia,Olivia, Madeleine, Nicoline, Adriana, Catharina, Evelina, Angelica, Nathalie (Emma Nathalie heter jo storesøster) er også fine navn, men blir litt lange i.f.t til Emma og Elias. Har Elias ett eller to fornavn?
pyddi Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Bettina kanksje? Av disse alternativene... På N ville jeg valgt Nicolina
M ♥ ♂-2010 Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Bettina, Bianca og Nadine er de jeg synes passer best til Emma og Elias.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 er enig med m+lille spire,men jeg liker adine bedre enn nadine for dattera mi heter adine;)
Azora Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Kanskje Bettina? Benita eller Bianca går også an. Av N-navna ville jeg nok valgt Nadia/Nadja...
mamma til fire små Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2009 Er du her enda ja:) Hadde så og si bestemt oss for Elena, men ble usikker på om hun egentlig passer til å hete det. Eller jeg får ikke til å bruke det på en baby. Ser for meg en ungdom eller voksen med det navnet.. Nå er babyen over en uke gammel, og vi blir jo ikke enig over hodet.. Er helt tilbake til start og prøver å finne et navn som begge kan bli fornøyd med. Jeg er jo veldig glad i Isabell, men mannen vil ikke ha det, så har lagt det på hylla.. Elias har dobbelt etternavn. Mellometternavnet følger mennene. Et utenlandsk navn. Elena Nadine, kan det klinge da? blir kanskje tungt at det første navnet slutter på na, og det neste begynner på na. Foresten er mannen helt opphengt i Nikita, men for meg er det en frisørkjede her i trondheim ihvertfall. Hva syns du om det navnet da?
Miranda C Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Elena Nadine var pent :-) Hva med Nikita Isabell? Du sier at du går med på Nikita, hvis du får med Isabell :-D Maybe he says yes :-) hehe, så kan dere jo bruke både Nikita, Isabell og Nikita Isabell :-)
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 jeg vet ikke jeg nei søstersn;) hihi:D
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 liker ennå Emilie Isabelle jeg da:p selv om ei venninne av deg har en unge som heter Emilie.. Men på en annen side så er det jo veeldig mange som heter Emilie nå ;P og du har jo poppisnavn på Elias og Emma og.. så hvis duu liker et navn godt,så tar du det uten å tenke på hva andre synes.. Emilie Isabelle er jo på en måte et helt annet navn enn bare Emilie! Hør på søstra di! Elsker deeeg:D:D <33
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #16 Skrevet 7. oktober 2009 Synes ingen er fine, men Bettina er det jeg synes er mest ok.
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #18 Skrevet 7. oktober 2009 Ninni Nanna Noelia Naomi Nala Nova Norma Nathaniela Nemi
Januar-nurk Skrevet 7. oktober 2009 #19 Skrevet 7. oktober 2009 Bianca i så fall. Hva med Noomi eller Moa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå