Gå til innhold

B eller N - navn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om disse navna? og passer de til Elias og Emma?

Belicia

Belisa

Bella

Benita

Bettina

Bianca

Nadine

Nadia

Nadina

Nanina

Nicola

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bettina

Bianca

..er det fineste. Hva med Isabel, og kalle henne Bella? Når jeg spør niesen min på to år (Isabell) hva hun heter, svarer hun Bella :-P Men så sier hun Isabell etter hvert da ;o)

Nadine syns jeg er finest som fornavn #2. Adine er jo søtt da, og Adina.

Sarah

Julia

Sienna

Hannah

Leah

Isabel

Leana

Carina

Vida

Mira

Amanda

Alina

Alida

Emily

Emilie, Amelia,Olivia, Madeleine, Nicoline, Adriana, Catharina, Evelina, Angelica, Nathalie (Emma Nathalie heter jo storesøster) er også fine navn, men blir litt lange i.f.t til Emma og Elias.

Har Elias ett eller to fornavn?

Skrevet

Bettina kanksje? Av disse alternativene...

På N ville jeg valgt Nicolina

Skrevet

Bettina, Bianca og Nadine er de jeg synes passer best til Emma og Elias.

Skrevet

er enig med m+lille spire,men jeg liker adine bedre enn nadine for dattera mi heter adine;)

Skrevet

Kanskje Bettina? Benita eller Bianca går også an. Av N-navna ville jeg nok valgt Nadia/Nadja...

Skrevet

Er du her enda ja:)

Hadde så og si bestemt oss for Elena, men ble usikker på om hun egentlig passer til å hete det. Eller jeg får ikke til å bruke det på en baby. Ser for meg en ungdom eller voksen med det navnet.. Nå er babyen over en uke gammel, og vi blir jo ikke enig over hodet.. Er helt tilbake til start og prøver å finne et navn som begge kan bli fornøyd med.

Jeg er jo veldig glad i Isabell, men mannen vil ikke ha det, så har lagt det på hylla.. Elias har dobbelt etternavn. Mellometternavnet følger mennene. Et utenlandsk navn.

Elena Nadine, kan det klinge da? blir kanskje tungt at det første navnet slutter på na, og det neste begynner på na.

Foresten er mannen helt opphengt i Nikita, men for meg er det en frisørkjede her i trondheim ihvertfall. Hva syns du om det navnet da?

Skrevet

Elena Nadine var pent :-) Hva med Nikita Isabell? Du sier at du går med på Nikita, hvis du får med Isabell :-D Maybe he says yes :-) hehe, så kan dere jo bruke både Nikita, Isabell og Nikita Isabell :-)

Skrevet

jeg vet ikke jeg nei søstersn;) hihi:D

Skrevet

liker ennå Emilie Isabelle jeg da:p selv om ei venninne av deg har en unge som heter Emilie.. Men på en annen side så er det jo veeldig mange som heter Emilie nå ;P og du har jo poppisnavn på Elias og Emma og.. så hvis duu liker et navn godt,så tar du det uten å tenke på hva andre synes.. Emilie Isabelle er jo på en måte et helt annet navn enn bare Emilie! Hør på søstra di! :D

Elsker deeeg:D:D <33

Skrevet

Synes ingen er fine, men Bettina er det jeg synes er mest ok.

Skrevet

Ninni

Nanna

Noelia

Naomi

Nala

Nova

Norma

Nathaniela

Nemi

Skrevet

Bianca i så fall. Hva med Noomi eller Moa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...